וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון קיד קונה את המניות של ג'יי זי בברוקלין

המאמן החדש של הנטס ישלם חצי מיליון דולר עבור שישית אחוז מהקבוצה. דיווחים: אודום נכנס למכון גמילה מסמים ואלכוהול

מאמן-שחקן אנחנו כבר מכירים, אבל מאמן-בעלים? עדיין לא. ג'ייסון קיד, הפורש הטרי ומאמנה החדש של ברוקלין נטס המסקרנת, עומד לרכוש חלק מהקבוצה אותה הוא ידריך בעונה הקרובה.

קיד צפוי לקנות בימים הקרובים חלק מהמניות בהן מחזיק הראפר ובעלה של הזמרת ביונסה, ג'יי זי. המהלך הזה ייצא אל הפועל בשל העובדה שחוקי ה-NBA אוסרים על סוכני שחקנים (כמו גם על שחקנים) להחזיק במניות של קבוצה בליגה.

ג'יי זי, שפתח לאחרונה סוכנות שחקנים והצליח להנחית אצלו כמה מהשמות הגדולים בשוק, כמו קווין דוראנט, ג'ינו סמית' (קוורטרבק ניו יורק ג'טס) ורובינסון קאנו (שחקן ניו יורק יאנקיז), חייב למכור את מניותיו ובחר להעביר אותן לקיד, שישלם חצי מיליון דולר עבורן ויקבל בסך הכול שישית אחוז מהבעלות על הקבוצה שלו. המכירה אגב, חייבת להיות מאושרת על ידי הליגה, אבל זו לא צפויה להערים קשיים לאחר שמוקדם יותר השנה היא אישרה למאמן העבר פליפ סונדרס לקנות חלק ממינסוטה, שם הוא משמש כנשיא הקבוצה.

מאמן דאלאס מאבריקס ג'ייסון קיד. AP
הוא יכול לעשות הכול. קיד/AP

ולפרשת למאר אודום. על פי דיווחים, הפורוורד נכנס הלילה למכון גמילה מסמים ואלכוהול, זאת לאחר שדיווחים בימים האחרונים במספר כלי תקשורת עולמיים טענו כי הוא השתמש בסמים קשים בשנתיים האחרונות. השבוע הוא אף נעצר על נהיגה תחת השפעת אלכוהול.

"למאר הבין שהוא זקוק לעזרה", אמר מקור המקורב לשחקן למגזין "פיפל". נציגיו של אודום סירבו להגיב בנושא. אגב, סוחר סמים בניו יורק, שלכאורה סיפק לאודום את החומר, טען כי השחקן הוציא 50 אלף דולר על קוקאין בשלוש השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully