וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאסקה: "בפעם האחרונה שניצחתי את נדאל הייתי בן 13"

הצרפתי מודע למה שמחכה לו בחצי גמר ארה"ב. אזרנקה תתמודד מול פנטה, וסרינה אורבת בהמשך: "אני תינוקת לעומתן"

אליפות ארה"ב הפתוחה בטניס המשיכה לספק סיפורים והפתעות גם במשחקי רבע הגמר. רישאר גאסקה סיפק את המותחן הגדול של משחקי הלילה, כשגבר על דויד פרר בתום חמש מערכות, ועלה לחצי הגמר מול רפאל נדאל. "מעולם לא ניצחתי את רפא", אמר הצרפתי בן ה-27, שהיה מותש לאחר שרשם ניצחון שני ברציפות בחמש מערכות בטורניר. "בפעם האחרונה שבה ניצחתי את נדאל הייתי בן 13", אמר גאסקה.

נדאל, שמחץ את טומי רוברדו בדרבי ספרדי בתוצאה 0:6, 2:6, 2:6, העלה את מאזנו ל-1:37 מאז שהפסיד לנובאק דג'וקוביץ' בגמר טורניר מונטה קרלו השנה. השור ממאיורקה מחזיק במאזן מרשים של 0:20 על משטחים קשים השנה. והוא ניצח את גאסקה בכל עשרת המפגשים שהיו להם עד כה. "בניצחון על רוברדו הצגתי את הטניס הכי טוב שלי עד עכשיו באליפות ארצות הברית", אמר נדאל, "אני משתפר כל יום קצת יותר וזה מצוין".

רפאל נדאל. רויטרס
רק הולך ומשתבח. נדאל/רויטרס

משחקי הנשים סיפקו אף הם הפתעה לאחר שפלאביה פנטה (83 בעולם) גברה על רוברטה וינצ'י (12 בעולם) 4:6, 1:6 בדרבי האיטלקי ועלתה לחצי הגמר. "אני שמחה שאני מסוגלת להמשיך לשחק, ושאני יכולה לשחק טניס ברמה הזאת גם בגיל 31", אמרה פנטה. וינצ'י פרגנה ליריבתה-חברתה, ואמרה בסוף: "זה יום מיוחד עבורנו, הפעם היא ניצחה אבל אני שמחה בשבילה".

טניסאית איטלקייה פלאביה פנטה. רויטרס
לא חשוב הגיל, העיקר התרגיל. פנטה/רויטרס

פנטה אוהבת את הטורניר בניו יורק, וחוותה בו הצלחות בעבר כשעלתה לרבע הגמר ב-2008, 2009 ו-2011. אולם בשלב הבא מחכה לה משוכה גבוהה בדמות ויקטוריה אזרנקה, פינאליסטית 2012, שנמצאת בכושר מצוין והדיחה הלילה את דניאלה האנטוחובה לאחר ניצחון 2:6, 3:6. הבלארוסית בת ה-24 תהיה צעירת המשתתפות במעמד חצי הגמר, שכולל את שלוש טניסאיות בנות 31 - פנטה, האלופה סרינה וויליאמס ונה לי.

"אני תינוקת לעומתן, מה עוד אני יכולה לומר", התבדחה אזרנקה, "זה מדהים לראות שחקניות כאלה שחקניות מצוינות בחצי הגמר, לראות ספורטאיות כאלה מצליחות לשמור על קריירה ארוכה וליהנות יחד עם האוהדים שלהן. הן נראות בכושר טוב ושומרות על הגוף שלהן".

ויקטוריה אזרנקה. רויטרס
הילדה של חצי הגמר. אזרנקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully