וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דייגו מראדונה מאבד שליטה במועדון לילה

כוכב העבר הארגנטינאי זעם על כך שהמוזיקה הופסקה ב-7 בבוקר ואמר לבעלים: "אדאג שיסגרו את המקום, אתה תמצוץ..."

דייגו מראדונה הוא לא כוכב עבר טיפוסי וזה כבר לא חדש. הגאון הארגנטינאי מספק שערורייה אחר שערורייה והסיפור החדש מגיע ממולדתו ארגנטינה. בלילה שבין שלישי לרביעי הגיע מראדונה עם ארוסתו בת ה-22 רוקיו אוליברה למועדון לילה בבואנוס איירס. המסיבה נמשכה ונמשכה, כשבין היתר מצולם מראדונה כשהוא מייצב בצורה מרשימה כוס בירה על המצח.

בסופו של דבר, בשעה 7:00 בבוקר, לבעלי המועדון זה הספיק והוא סגר את המוזיקה וביקש משחקן העבר ופמלייתו ללכת הביתה. למראדונה זה ממש לא התאים והוא התפרץ: "אם אתה לא שם עוד חצי שעה של מוזיקה, אני אדבר עם שר התרבות גיז'רמו מורנו והוא יסגור את המקום הזה. הוא חבר שלי ואתה תמצוץ ז..".

בנושא אחר, מראדונה ורומאריו משלבים כוחות והכריזו מלחמה על התאחדויות הכדורגל בדרום אמריקה. כוכב העבר האגדי של ארגנטינה וחלוץ העבר הגדול של נבחרת ברזיל טוענים כי הניהול הכושל של הכדורגל ביבשת גורם נזק לקבוצות, לשחקנים ולאוהדים, וכי בקונפדרציית הכדורגל של דרום אמריקה קיימת שחיתות.

מאמן אל וואסל, דייגו מראדונה. Francois Steenkamp, AP
נמאס לו מהמצב. מראדונה/AP, Francois Steenkamp

"אנחנו רואים, בעצב רב ובתדהמה, את הכדורגל שלנו הופך לכזה שמייצג מעטים", אמר מראדונה לאחר פגישה שערך בסאו פאולו עם ראשי 20 מועדוני כדורגל מרחבי דרום אמריקה. "הכדורגל כבר לא שייך למועדונים, לאוהדים או לשחקנים", הוסיף מספר 10 האגדי, שהוליך את ארגנטינה לזכייה בגביע העולם ב-1986. "אנחנו נשנה את זה ונמנע מהם לפגוע בכדורגל שלנו. זה מאוד רציני, אבל אנחנו לא מפחדים מהם".

רומאריו תקף את קונפדרציית הכדורגל של דרום אמריקה (CONMEBOL) וטען כי היא גרועה מהתאחדות הכדורגל של ברזיל. "המצב מדאיג יותר ממה שאנחנו מדמיינים", אמר רומאריו, שמשמש כיום כחבר קונגרס בברזיל, "אין מוסד שגורם ליותר נזק לספורט. אנחנו נמסד ועדה שתבדוק לאן הולך הכסף הרב שמושקע בכדורגל".

דובר קונפדרציית הכדורגל של דרום אמריקה, נסטור מניטס, הגיב להאשמות השניים: "לכ אחד יש דעה, והכדורגל הוא שדה פתוח לדעות שונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully