וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הוגשה הצעה לחלוץ הספרדי טוצ'ה

4.9.2013 / 13:42

השחקן ששייך לפנאתינייקוס עשוי לנחות במועדון, שאישר את המו"מ אך טוען שעד כה לא הושגה התקדמות משמעותית

צילום ועריכה: שי מכלוף

החלוץ הספרדי טוצ'ה, שחקנה של פנאתינייקוס היוונית, מועמד להפועל באר שבע וככל הידוע הצעה כספית כבר הוגשה לסוכניו. בכיר במועדון אישר שמתקיימים מגעים עם השחקן, אך טען שעד עכשיו לא הושגה התקדמות ממשית.

ביוון טוענים שבשל הבעיות הכלכליות, פנאתינייקוס לא צפויה להערים קשיים על שחרור השחקן. למעשה השחקן לא נמצא בתוכניות של הקבוצה וזה זמן רב שמנסים היוונים להגיע עימו לסיכום על התרת חוזהו, אך עד כה ללא הצלחה. כזכור, למרות פתיחת העונה המצוינת שכללה שני ניצחונות משני משחקים, המאמן אלישע לוי מעוניין לחזק את החלק הקדמי של קבוצתו בשחקן זר נוסף.

ניבאלדו שחקן מכבי תל אביב מול טוצ'ה שחקן פנאתינייקוס. ברני ארדוב
יחזור לישראל? טוצ'ה במדי פנאתינייקוס נגד מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טוצ'ה, 30, ששמו המלא הוא חוסה ורדו ניקולאס, גדל במחלקת הנוער של אתלטיקו מדריד ושיחק בעיקר בליגה השנייה בספרד במדי נומנסיה, הרקולס, ויאדוליד, אלבסטה וקרטחנה. בקיץ 2011 עזב לראשונה את ספרד וחתם לשלוש שנים בפנאתינייקוס.

בשנתיים האחרונות הוא רשם 46 הופעות ליגה ביוון וכבש 20 שערים. טוצ'ה שיחק עם פאו בצמד המשחקים מול מכבי תל אביב בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית לפני שנתיים ואף כבש בניצחון היוונים 1:2 באתונה.

במקביל למועמדותו של הספרדי, בבאר שבע עדיין לא הרימו ידיים לגבי אפשרות צירופו של הרומני מריוס ניקולאה (32). החלוץ שהה בישראל בסוף השבוע, אך העלה דרישות כספיות חדשות, המגעים פוצצו והוא שב לרומניה. בבאר שבע הבהירו לנציגי השחקן שאם יפחית בדרישות, מועמדותו תחזור להיות רלוונטית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא מסתפק בסגל הקיים. אלישע לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully