וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרקע למתיחות עם סוויסה: מימון ניתוח. ניקולאה מתרחק

2.9.2013 / 12:55

אחרי שביקש לעזוב, שחקנים יצאו להגנת החלוץ: "שחקן של מספרים על הספסל? תמוה". פערים עם הקשר, שחזר לרומניה

one

רק אתמול (שני) החלוץ תומר סוויסה ביקש לעזוב את הפועל באר שבע, אבל דומה כי ככל שהזמן עובר המתיחות בין המועדון לבין החלוץ המוכשר רק תלך ותגדל. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, סוויסה קיבל מראשי המועדון אישור לחפש קבוצה אחרת, אך מתברר כי מאחורי הקלעים המתיחות החלה עוד הרבה קודם, ללא קשר לרקע המקצועי.

תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הכיוון: בית"ר ירושלים, אשדוד או הפועל חיפה. סוויסה/ברני ארדוב

על פי גורמים במועדון, המתיחות בין הצדדים החלה עוד בטרם היציאה למחנה. במועדון הודיעו לסוויסה כי עליו לממן בעצמו ניתוח בשרירי הבטן לו היה זקוק. סוויסה, שכעס על כך, פנה לקופת החולים ובחר לערוך שם את הניתוח. מאוחר יותר הוא טען בפני חבריו לקבוצה כי "במועדון לא מוכנים לעזור לשחקן פצוע", ובהנהלת הקבוצה בחרו שלא לעבור על כך לסדר היום.

תחילה נשקלה אפשרות לא להוציא את סוויסה למחנה האימון בפולין. לאחר שאלישע לוי סירב, החלוץ יצא בסופו של דבר, אך מאז לא מצא את מקומו בהרכב ונראה כי נסללה דרכו של החלוץ החוצה. "תומר הוא שחקן של מספרים. 15 גולים בעונה לפחות בשלוש השנים האחרונות, והוא מתייבש על הספסל. אז אפשר להבין אותו, כי זה תמוה", אמר אחד משחקני הקבוצה שיצא להגנתו של החלוץ. הכיוון של סוויסה כעת: בית"ר ירושלים, מ.ס אשדוד והפועל חיפה.

עד הלילה נמשכו המגעים בין מריוס ניקולאה לקבוצה, אך אחרי שבין הצדדים התגלו פערים של 45 אלף יורו המשא ומתן הופסק ושחקן נבחרת רומניה החליט לעזוב את ישראל ולחזור למולדתו. המגעים יתחדשו רק אם הקבוצה תשנה במהלך השבוע את דעתה ותהיה מוכנה לעמוד בדרישות השחקן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully