וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי קוסטה ריקה השליכו ביצים על שחקני ארה"ב

קלינסמן ושחקניו נתקלו בקבלת פנים עוינת בסן חוסה. הטיקוס עדיין זועמים על הפסים והכוכבים בעקבות המשחק במרץ האחרון

נבחרת הכדורגל של ארצות הברית שנחתה בבירת קוסטה ריקה, סן חוסה, לקראת המשחק נגד הנבחרת המקומית במוקדמות הגביע העולמי 2014, נתקלה בקבלת פנים עוינת במיוחד שכללה שריקות בוז, גידופים ועל פי כמה דיווחים גם זריקת ביצים. אוהדי הטיקוס גם צעקו "No fair play U.S.A" ("ארה"ב לא הוגנת"). מדוע? ההסבר מיד.

בין הטיקוס לבין הפסים והכוכבים לא שוררת יריבות עזה וארוכת שנים מעבר למאבקים הקבועים על המקום בגביע העולמי, אבל הגזרה התחממה בעקבות המשחק הראשון ביניהן בבית הגמר לפני כחמישה חודשים. ארה"ב של יורגן קלינסמן אירחה את היריבה המרכז אמריקנית בקולורדו והמשחק התקיים תחת שלג כבד. האמריקאים ניצחו 0:1 ו"בספורטס אילוסטרייטד" כתבו שהמשחק הזה ייזכר לעד כ"SnowClasico" - "הקלאסיקו המושלג".

במחנה הקוסטה ריקני מאוד לא אהבו את קיום המשחק בתנאים הללו וטענו שארה"ב נעזרה בהם כדי לנצח. הכעס הופנה גם לקלינסמן, שביטל את הטענות של האורחים בהינף יד. יומיים אחרי המשחק הטיקוס אף שיגרו פנייה רשמית לפיפ"א בדרישה לקיים משחק חוזר. הדרישה הזו - כמעט מיותר לציין - לא נענתה בחיוב.

בקוסטה ריקה עדיין מאוד כועסים את האמריקאים ומאוד רוצים נקמה ספורטיבית במשחק שיתקיים בלילה שבין שישי לשבת (5:00 שעון ישראל). זה לא יהיה פשוט לאור העבודה שארה"ב נמצאת בכושר מצוין ומגיעה אחרי 12 ניצחונות ברציפות בכל המסגרות.

ארה"ב וקוסטה ריקה נאבקות כרגע על המקום הראשון בבית הצפון-מרכז אמריקאי והקריבי במוקדמות הגביע העולמי. הנבחרות שתסיימנה בשלושת המקומות הראשונות תעפלנה אוטומטית לטורניר בברזיל. הנבחרת שתסיים במקום הרביעי תפגוש את ניו זילנד בקרב על כרטיס נוסף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ככה נראה המשחק לפני כחצי שנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully