וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל: אלן פארדיו יוצא להגנתו של ג'ו קיניר

המגפאייז החתימו רק שחקן אחד בחלון ההעברות, היריבות התחזקו והמנהל המקצועי ספג ביקורת. פארדיו: "ג'ו עבד קשה"

קבוצות הפרמיירליג הוציאו בקיץ האחרון סכום אדיר של כ-670 מיליון ליש"ט על רכש, אבל שני מיליון בלבד מתוכם יצאו מהקופה של ניוקאסל. למרות עונת 2012-13 לא טובה שכללה מאבקי תחתית, המגפאייז הנחיתו בקבוצה רק שחקן חדש אחד: החלוץ לואיק רמי שהגיע בהשאלה מק.פ.ר. הביקורות כמובן לא איחרו לבוא.

הבעלים השנוי במחלוקת של ניוקאסל, מייק אשלי, החזיר בקיץ את ג'ו קיניר בן ה-66, הפעם בתפקיד של מנהל מקצועי. האירי עמד על הקווים של הקבוצה במהלך מספר חודשים בעונת 2008-09, אבל נחל הצלחה מועטה (4 ניצחונות, 8 תוצאות תיקו, 6 הפסדים) ועזב אחרי שעבר ניתוח מעקפים. כשאשלי החזיר אותו, אוהדים רבים התנגדו מחשש שהסמכויות שלו יפגעו באלו של המאמן אלן פארדיו. בנוסף, המינוי הגיע יום אחד בלבד אחרי שקיניר סיפק לתקשורת ראיון מוזר בו בין היתר הגה בצורה שגויה שמות של שחקנים מניוקאסל והוכיח שהוא לא מכיר את הסגל הקיים.

מאמן ניוקאסל לשעבר, ג'ו קיניר. Jamie McDonald, GettyImages
מינוי מוזר. קיניר/GettyImages, Jamie McDonald

בכל הנוגע לרכש, קיניר לא הוכיח בקיץ האחרון שההחתמה שלו כמנהל מקצועי הייתה מוצדקת, אבל כעת מי שמגן עליו הוא דווקא פארדיו. "ג'ו עבד קשה על כמה מטרות, בעיקר על צירופו של שחקן נוסף לחלק הקדמי", אמר פארדיו לאתר הרשמי של המועדון, "יחד עם זאת, חלק מהשחקנים שהיו בהישג יד שלנו מבחינה כלכלית, לא היו טובים כמו השחקנים שכבר יש לנו בסגל. רצינו רק שחקנים שיוכלו לשדרג אותנו".

באותו ראיון מצחיק-עצוב של קיניר יממה לפני שמונה למנהל המקצועי של המגפאייז, הוא הצהיר שהוא עדיין מצוי בעולם הכדורגל המשתנה ואמר: "תרימו טלפון לכל מנג'ר בליגה, בכל ליגה והוא יגיד לכם", אבל אז כאמור הגיע הקיץ בו ניוקאסל לא היוותה שחקן בשוק ההעברות. פארדיו הוסיף להגן על האירי הוותיק: "את רוב החיזוק שלנו עשינו כבר בחלון של ינואר, עם החתמתם של חמישה שחקנים מצוינים. יש לנו סגל מצוין ואנחנו צריכים להיות אופטימיים".

מאמן ניוקאסל, אלן פארדיו. Ian Walton, GettyImages
"לא מצאנו שחקנים שיכולים לחזק אותנו". פארדיו/GettyImages, Ian Walton

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully