וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד מויס: "למרואן פלאיני יש איכויות שאין לאחרים"

מנג'ר יונייטד מאושר, גם הרכש מאברטון: "זה המועדון הגדול בעולם". באנגליה, לעומת זאת, מלגלגים על התנהלות האלופה

יום סוער עבר על מנצ'סטר יונייטד אמש (שני), עם נעילת חלון ההעברות של הקיץ. בסופו של דבר, אחרי אינספור מהמורות, הצליחה האלופה האנגלית להחתים את כוכב אברטון מרואן פלאיני תמורת 27.5 מיליון ליש"ט, מה ששימח מאוד את המנג'ר דייויד מויס, שכבר אימן את הבלגי במדי הטופיז.

סיכום חלון ההעברות: השמות הגדולים, העסקאות המרכזיות

צפו בראיון הראשון של מרואן פלאיני כשחקן מנצ'סטר יונייטד

"מרואן הוא מסוג השחקנים שאתה לא רוצה לשחק מולם", אמר מאמן השדים האדומים לאתר הרשמי, "יש לו איכויות שאין לאחרים, ועם האיכויות הללו, אין לי ספק שהוא יהיה שחקן גדול במנצ'סטר יונייטד. הוא יכול לשחק למעלה, מאחורי החלוץ אם נצטרך, הוא יכול לשחק כקשר אחורי, נוח לו עם כל עמדה בקישור ואני שמח שהשגנו אותו".

פלאיני עצמו אמר: "אני מאוד מאוד שמח, זה רגע גדול עבורי, חיכיתי לו הרבה זמן. אני מקווה לנסות ולעשות את הכל עבור המועדון הגדול הזה. זה המועדון הגדול בעולם, ברור שרציתי להגיע לכאן. עשיתי הכל כדי לחתום ביונייטד".

מנג'ר אברטון דייויס מויס עם מרואן פלאיני. GettyImages
מתאחדים. פלאיני ומויס/GettyImages

אולם, עם כל הכבוד לפלאיני ולהחתמתו הרשמית היום של המגן השוויצרי בן ה-17, סאידי יאנקו, אוהדי הקבוצה חוו בשבועות החולפים בכלל ואמש בפרט לא מעט מפלות. ססק פברגאס, מסוט אוזיל, לייטון ביינס, טיאגו אלקנטרה ואחרים הוזכרו כמועמדים לחזק את אלופת אנגליה, כאשר אמש חוסר היכולת של יונייטד לצרף שחקנים הגיעה לשיא מסוים. נסיון לשאול מריאל מדריד את פאביו קואנטראו ב-23:00 בלילה לא עלה יפה, כשבתקשורת הבריטית טענו שגם הצעה של 34 מיליון ליש"ט על סמי חדירה לא התקבלה על ידי הבלאנקוס.

השיא הגיע עם נסיון החתמתו של הקשר המוכשר של אתלטיק בילבאו, אנדר הררה. על פי דיווחים באנגליה, שלושה מתחזים בחליפות שחורות הצליחו להשתחל למשרדי ההתאחדות הספרדית, בטענה שהם נציגי מנצ'סטר יונייטד. השלישייה עזבה כעבור שעה לאחר שלא הצליחה להשלים את העסקה, ונציגי יונייטד האמיתיים לא ידעו נפשם מרוב זעם. על פי הערכות, העסקה נפלה משום שמויס סירב לשלם את סעיף השחרור המלא של השחקן - כ-36 מיליון יורו.

לא מספיק? ובכן, בדיילי מייל מדווחים היום כי "בושת חלון ההעברות" נמשכה, לאחר שגלאטסראי חשפה כי דחתה לפני מספר שבועות הצעה מיונייטד לרכישת ווסלי סניידר, שהיה מבוקש על ידי השדים האדומים מספר פעמים בשנים האחרונות.

באנגליה ביקרו היום את התנהלות מועדון הפאר, בפרט את זו של המנהל החדש אד וודוורד. "פלאיני הוא שחקן טוב, אבל האם הוא באמת יספק את אלמנט היצירתיות שהקישור של יונייטד צריך?" תהה פרשן ה-BBC, פיל מקנולטי. "האוהדים לא יתרשמו מהתוצאה הסופית של הקיץ הזה. מויס עדיין מחפש את דרכו, ואין ספק שהוא מתפקד בעולם אחר לגמרי לזה שהיה רגיל באברטון. האם יש לו את אותה משיכה שהיתה לאלכס פרגוסון? האם לקבוצות יותר קל להגיד "לא" למויס ו-וודוורד מאשר לפרגוסון ודייויד גיל?"

אלכס פרגוסון מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
פייר? קשה להאמין שכל הדברים הללו היו קורים לו. פרגוסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully