וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "ישראל פייבוריטית אבל לא נוותר"

עוזר מאמן בריטניה התייחס למשחק הבכורה ביורובאסקט: "קצת חוסר נעימות, מאוד פיקנטי, לערב אחד מקווה להיות מרוצה"

צילום וידאו: אור שקדי, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

נבחרת בריטניה, שתהיה יריבתה הראשונה של נבחרת ישראל מחר (רביעי, 15:30, ספורט 5) באליפות אירופה 2013, ערכה הערב את האימון המסכם שלה. בדומה לנבחרת הישראלית, גם בריטניה ויתרה על אימון אחד היום, אימון הבוקר, וערכה רק אימון אחד, במדים האדומים, אליהם לא רגיל עוזר המאמן של הבריטים ושל מכבי תל אביב, גיא גודס: "שמעון מזרחי יבין שאני עם אדום, הדגל הבריטי זה אדום לבן כחול, והיום נפלנו על אדום. אתמול היינו עם לבן, כל יום אנחנו משנים".

עומרי כספי: "גיא גודס יוסיף להם את הפן האירופי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערוך, מוכן ונרגש. גודס/מערכת וואלה!, צילום מסך

גודס התייחס להרגשתו ולפערי הרמות: "יש פרפרים, זה התחיל אתמול כשהנבחרת הגיעה למלון ואתה רואה פתאום את החבר'ה שלך, קצת חוסר נעימות כי אתה עכשיו בצד השני. האיכות מדברת, ישראל הפייבוריטית במשחק הזה, שחקנים עם יותר ניסיון, יותר כשרוניים. הסגל של בריטניה יותר מדולל, הכוכבים לא יכלו להגיע, הרבה שחקנים בהופעה ראשונה במעמדים כאלה, אבל לא נוותר. הכל מתחיל מאפס אפס, ונקווה שנעשה מחר הפתעה".

"הרבה חבר'ה היו בסיטואציות האלה, אצלי זה פעם ראשונה", המשיך שחקן נבחרת ישראל לשעבר, "עדיין מדובר בנבחרת ישראל שגדלתי בה מגיל קדטים, בכל המסגרות. אמרתי לאנשים שמומו לוצקי מנהל הנבחרת היה המנהל שלי ואריק שיבק אימן אותי. אני מאמן חלק מהשחקנים. זה מאוד פיקנטי ומרגש, אבל לערב אחד שני הצדדים ישימו את הדברים בצד וננסה לעשות את המקסימום כדי שאני אהיה מרוצה".

עוזר המאמן הבריטי ניסה לסמן את המפתחות מול הנבחרת בכחול לבן: "ננסה להתקיף את הריבאונד של ישראל, כל השנים זה היה החלק החזק של בריטניה, האתלטיות, ללכת חזק לקרשים. אם נשלוט בזה ננסה לרוץ ולעשות סלים קלים. נהיה חייבים להיות אגרסיביים, כמה שפחות לתת לישראל לשחק את המשחק הפתוח שלה". כמו כן התייחס לחזרתו של דניאל קלארק לסגל למרות פציעה: "דניאל קלארק היה פצוע, הוא יצא מהסגל לבקשתו. הוא אמר שהוא יכול לחזור לאליפות, כמו אלכס טיוס, אם קלארק יתן לנו 20 או 30 אחוז, אז הוא מאוד משמעותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully