וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גלושקו: "אני שייכת לרמות הכי גבוהות"

הטניסאית דיברה אחרי הקמפיין המוצלח בארה"ב: "התפרקתי אחרי ההפסד להאנטוחובה". לירן קלינג: "היא שווה טופ 50"

יוליה גלושקו נחתה בישראל אחרי הופעה מרשימה מאוד שלה באליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס. הטניסאית הישראלית, שנהנתה ממסע חלומי בגרנד סלאם האחרון של העונה, הודחה כזכור בסיבוב השלישי עם הפסד 3:6, 7:5, 7:6 (4) לסלובקית דניאלה האנטוחובה (48 בעולם), כאשר היא מאבדת לא פחות מארבע נקודות משחק. אחרי שנחתה והתקבלה בחום ואהבה בישראל, התפנתה הטניסאית המצליחה לערוך מסיבת עיתונאים ולספר על הקמפיין המוצלח שלה ועל התוכניות להמשך הדרך.

יוליה גלושקו, טניסאית ישראלית. קובי אליהו
חזרה אחרי קמפיין מוצלח מאוד. גלושקו/קובי אליהו

גלושקו הנרגשת, התייחסה לתקופה הקשה שעברה עליה לפני פתיחת האליפות בארצות הברית: "אני לא מתלוננת אבל להיות שחקן טניס זה לא פשוט. נכון שהיה לי קיץ מדהים אבל לפני כן היה פחות טוב. באיגוד הטניס לא הפסיקו להאמין בי ואני ממש מודה להם על כך. היה לי קיץ די טוב בארצות הברית. ישבנו ודיברנו על מטרות. פתאום באה פריצת דרך והדברים הלכו יותר רחוק. אני יוצאת לסבב במזרח ביום ראשון בבוקר ואני מקווה להמשיך את היכולת הטובה".

על ההישג באליפות והמשחק מול האנטוחובה, בו הודחה: "אני חושבת שאני שייכת לרמות הכי גבוהות. חבל לי על ההפסד להאנטוחובה אבל עשיתי את כל מה שיכולתי וזה הכי חשוב מבחינתי. קשה נורא לצאת מההפסד הכואב, זה לחץ בראש. אני ממש

לירן קלינג, מאמן טניס. קובי אליהו
"יוליה שווה טופ 50". לירן קלינג/קובי אליהו

"אני צריכה להמשיך לעשות את הדברים שלי ואם אני אהיה בריאה, אין סיבה שזה לא יקרה. ביום חמישי אני חוזרת להתאמן ואעבוד קשה כדי להמשיך לנצח. הגוף שלי מאוד חזק, אני לא הולכת לעשות דברים בצורה שונה, אני חושבת שאני עושה דברים בצורה נכונה".

על היחסים עם שחר פאר: "אנחנו ממש שתי שחקניות טובות וביחסים טובים. הלוואי שכל הטופ 20 יהיו ישראליות. אני באמת מקווה ששנינו נמשיך להתקדם עמוק לתוך המאייה".

לירן קלינג, מאמנה של יוליה, דיבר על ההרגשה לעבוד איתה: "זה חוויה גדולה, לטוב ולרע. תמיד היכולות היו שם, עכשיו הביטחון הגיע. יוליה מקבלת הרבה פרגון, אנשים שואלים מה קרה שפתאום יוליה נהייתה טניסאית כל כך טובה. היא צריכה להיות יותר יציבה ואם היא תצליח לעשות את זה, אז טופ 50 יהיה ריאלי".

יוליה גלושקו, אסי טוכמאייר. קובי אליהו
מסתכלים על העתיד. גלושקו וטוכמאייר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully