וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרו רוסיי: "מעולם לא קיבלתי כספים בלי לדווח"

נשיא ברצלונה נחשד בימים אלו כי קיבל עמלות לא מדווחות על עסקאות שעשה בברזיל וקטאר: "אגיד מה שיש לי בבית משפט"

סנדרו רוסיי, נשיא ברצלונה התגאה מאז בחירתו לתפקיד כי הוא נקי כפיים ותמיד ניסה לצבור חיבה מצד אוהדי הקבוצה. אולם, רוסיי נמצא בימים אלו במרכזה של פרשייה לא נעימה, אחרי שעיתון גדול בברזיל חשף כי כספים ששולמו להתאחדות הברזילאית על ידי נבחרות ששיחקו מולה משחקי ידידות, מצאו את דרכם לחשבון בנק שרשום על שמו של רוסיי. על פי הפרסומים, משחקי הידידות התקיימו עוד בתקופת כהונתו של ריקרדו טשיירה, יו"ר ההתאחדות הקודם של ההתאחדות הברזילאית, עוד לפני שהוא נאלץ להתפטר בשל אישומים של שחיתות במהלך 23 שנות כהונתו. בנוסף, נחשד רוסיי בעוד מספר עסקאות בלתי כשרות שעשה ברחבי העולם במהלך עסקיו הרבים.

סנדרו רוסל נשיא ברצלונה. ברני ארדוב
עומד במרכזה של פרשה מביכה. רוסל/ברני ארדוב

היום (שלישי) התייחס רוסיי לראשונה להאשמות נגדו כשהתראיין בנושא ברדיו קטלוניה: "אין לי שום דבר להסתיר. אני עושה עסקים בהרבה מקומות. יש לי הרבה עיסוקים הרבה מאוד שנים. לגבי ההאשמות? ואומר את מה שיש לי להגיד בבית המשפט".

על ההאשמות לקשרים מפוקפקים עם טישיירה, אמר רוסיי: "יש לי 25 שנה סוכנות באנדורה והוא היה מתייעץ איתי על עסקים, מה הבעיה?".

הנשיא רוסיי נשאל את אותן שאלות על עסקים שעשה בנסיכות הקטארית: "לא לקחתי שום כספים בלי חוזה בקטאר. לא עשיתי גם עסקים ולא ייעצתי לשחקנים. לעולם גם לא קיבלתי כספים על העברות שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully