וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלושקו: "רק עכשיו אני מתחילה לצאת מהמשחק הזה"

הטניסאית שהודחה בדרמטיות מהסיבוב השלישי באליפות ארצות הברית נחתה בישראל: "בקיץ רק קיווינו שאגן על נקודות"

קובי אליהו

יוליה גלושקו סיימה הופעה מרשימה באליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס, ונחתה היום (שני) בישראל. טניסאית הישראלית, שנהנתה ממסע חלומי בגרנד סלאם האחרון של העונה, הודחה בסיבוב השלישי עם הפסד 3:6, 7:5, 7:6 (4) לסלובקית דניאלה האנטוחובה (48 בעולם), כאשר היא מאבדת לא פחות מארבע נקודות משחק.

"רק עכשיו אני מתחילה לצאת מהמשחק הזה", סיפרה גלושקו בשדה התעופה. "אני לא רוצה להגיד יותר מדי, מחר יש מסיבת עיתונאים, אני עייפה ורוצה להיות כבר בבית עם האנשים הקרובים לי".

גלושקו נשאלה על התחושה הכללית בעקבות הטורניר, ואמרה: "בקיץ רק קיווינו שאגן על הנקודות מהשנה שעברה, ופתאום זה הלך הרבה יותר רחוק. כמובן שזה משחק. אני לוקחת את זה לתחרויות הבאות".

כשנתבקשה לדבר על הלחץ, ענתה: "זו הסיבה שאני עובדת במקצוע הזה. בשביל הלחץ ובשביל הציפיות. עברתי מוקדמות בעבר, אז אם לא הייתי עוברת הפעם זה היה כישלון. לאחר מכן, כמובן שכל שלב היה יותר ויותר מרגש. בטניס אין הגבלת זמן וכל שחקן יכול להילחם עד הנקודה האחרונה. הייתי מאוד מאוד קרובה וזה ממש שבר את הלב, להפסיד את המשחק האחרון. אני לוקחת רק את הדברים החיוביים. טופ 100 זו הרגשה מדהימה וזו אחת המטרות שהיצבתי לעצמי לפני זמן רב, אז אני מאוד מרוצה מכך".

*** במקביל, פורסם סגל נבחרת ישראל למפגש הדייויס מול בלגיה: דודי סלע, אמיר וינטרוב, יונתן ארליך ואנדי רם.

טניס בוואלה! ספורט

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. קובי אליהו
"הייתי מאוד מאוד קרובה וזה ממש שבר את הלב, להפסיד את המשחק האחרון. אני לוקחת רק את הדברים החיוביים". גלושקו בנתב"ג/קובי אליהו
יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. קובי אליהו
"טופ 100 זו הרגשה מדהימה וזו אחת המטרות שהיצבתי לעצמי לפני זמן רב, אז אני מאוד מרוצה מכך"/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully