וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקרבות משמעותית בין אשדוד לשלומי אזולאי

חלוץ מכבי חיפה עשוי לעבור השבוע. גדי קינדה: "בשנים הקודמות לא היה לי את הביטחון שאני מקבל עכשיו מקלינגר"

one

שמחה גדולה נרשמה אמש (ראשון) בקרב אנשי מ.ס.אשדוד, אחרי הנצחון הביתי המצוין 2:3 על מכבי חיפה הטוענת לכתר. בקבוצה נרשמה שביעות רצון גדולה מאוד בעיקר מהאופי והבגרות שהציגו צעירי הקבוצה, שהצליחו להיחלץ פעמיים מפיגור מול הירוקים להפוך את התוצאה לניצחון.

המאמן ניר קלינגר החליט לשחק פתוח והתקפי, מה שהשתלם לו בסיום המשחק. קלינגר שוב שילב מספר שחקנים צעירים דוגמת כובש השער הראשון גדי קינדה והמחליפים אמיר בן שמעון וניב זריהן, שלושתם בוגרי מחלקת הנוער של המועדון, שאמורים לתת את הטון העונה גם בבוגרים.

גדי קינדה, מ.ס אשדוד. קובי אליהו
"אני נהנה מכדורגל וכיף לי וזה בא לידי ביטוי". גדי קינדה/קובי אליהו

למרות הניצחון, באשדוד לא שוקטים על השמרים ומנסים להתחזק בחלוץ ישראלי נוסף, כאשר ביממה האחרונה חלה התקרבות משמעותית במגעים עם החלוץ שלומי אזולאי ובאשדוד עושים כל מאמץ לצרפו לסגל. היום או מחר צפויה פגישה בין הצדדים ובמועדון מאמינים שחלוצה של מכבי חיפה יסגור את תנאיו עוד השבוע באשדוד.

"סוד ההצלחה שלי הוא עבודה קשה", סיפר הקשר גדי קינדה שחגג אמש שער בכורה במדי הבוגרים. "קלינגר נותן לי ביטחון וזה הסוד. בשנים הקודמות לא היה לי את הבטחון שאני מקבל עכשיו וזה חלק מההבדל. אני נהנה מכדורגל וכיף לי וזה בא לידי ביטוי".

על המשחק עצמו אמר קינדה: "היה משחק טוב שלנו, שיחקנו חזק ואגרסיבי ואני חושב שזה מה שניצח עבורנו את המשחק. עמדנו נכון והיינו מאוד מחוייבים. בחצי השני עלינו מחוייבים עוד יותר כי הרגשנו שלא היינו צריכים לקבל את הגול השני וככה ניצחנו". בסיום המשחק חגגו אנשי הקבוצה בארוחה חגיגית, שנערכה על גג מתחם האקדמיה. לפני המשחק נערך טקס פרידה מרגש מהקשר ניר ביטון שחתם לארבע עונות בסלטיק הסקוטית וקיבל חולצה ממוסגרת מאנשי הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully