וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "לא ייאמן שהתסריט הזה חזר על עצמו שוב"

הזהובים התקשו לעכל עוד הפסד דרמטי למכבי תל אביב. עוז ראלי: "עשינו הגנה לאורך 90 הדקות, לא היינו פקטור בהתקפה"

one

שחקני בני יהודה כבר היו בטוחים שהם מצליחים לחלץ נקודה יקרה מהאלופה מכבי תל אביב, אבל שער ניצחון של ראדה פריצה בדקה ה-91 קבע הפסד כואב 1:0 לזהובים, שהזכיר לכולם את ההפסד ההוא מהעונה שעברה, עם הטיל של משה לוגסי בדקה ה-99. "לא ייאמן שהתסריט הזה חוזר על עצמו שוב", אמרו בקבוצה. "כבר ראינו את התיקו בכיס ושוב אנחנו סופגים לצערנו שער בדקות הסיום".

אחרי המשחק הודו אנשי הקבוצה שהם ניצלו מתבוסה מול הצהובים, ששלטו ללא עוררין במשחק ורק הצטיינות של דלה איינוגבה, בסיוע הקורות והמשקוף, מנעה תבוסה מהשחקנים של דרור קשטן. בקבוצה הביעו אכזבה גדולה בעיקר משלושת הזרים קסטוטיס איבשקביצ'יוס, יורו לאמין ואדם הרפקה שהציגו יכולת חלשה מאוד.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב מול עוז ראלי שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
"לא זוכר שהגענו למצבי הבקעה, בעיקר התגוננו יפה". עוז ראלי/ברני ארדוב

השחקנים של קשטן התגוננו במרבית דקות המשחק ולא איימו אפילו פעם אחת על שערו של חואן פאבלו, שוערה של מכבי תל אביב. מי שפתח בהרכב היה הקשר לירוי צעירי, שחתם בקבוצה בסוף השבוע האחרון וחוזהו עבר רק אתמול בבקרת התקציבים, אך היה ניכר שהוא עדיין לא בכושר משחק מלא, ובקבוצה ינצלו את פגרת הנבחרת והחגים כדי להכינו לקראת המשך העונה.

במחזור הבא שייערך בעוד שלושה שבועות תארח בני יהודה את בני סכנין ולהרכב צפוי לשוב הקשר רפי דהן, שלא שותף אמש, על פי הסעיף שמופיע בהסכם ההשאלה שלו ממכבי תל אביב. אגב במכבי תל אביב הסבירו אמש, שדהן מושאל ללא עלות לבני יהודה וזו הסיבה שעל פי ההסכם בין הצדדים הוא אינו רשאי לשחק במפגשים בין הקבוצות. בחוזה ההשאלה מופיע סעיף נוסף לפיו אם דהן כן ישחק מול הצהובים, תצטרך בני יהודה לשלם סכום כסף עבור השאלתו, אולם בסופו של דבר החליטו כל הצדדים, שלא לממש את סעיף התשלום ודהן לא שותף במשחק.

"לא זוכר שהגענו למצבי הבקעה, בעיקר התגוננו יפה", אמר המגן עוז ראלי באכזבה גדולה בסיום. "מכבי תל אביב, על הנייר, קבוצה טובה יותר מבני יהודה אבל עמדנו יפה במהלך המשחק. ספגנו לצערנו שער בסיום והפסדנו את המשחק ואין מה לעשות, אנחנו כבר ממשיכים קדימה, זה הכדורגל".

ראלי יודע שהקבוצה שלו איכזבה מאוד בעיקר בחלק ההתקפי ואמר: "לא נראינו בכלל בחלק ההתקפי, עשינו הגנה לאורך כל 90 הדקות, אבל לא הגענו למצבים ולא היינו פקטור בהתקפה. נשתדל לשפר את זה למשחקים הבאים. אין לי ספק שנוכל להשתלב גם העונה בחלק העליון. גם בעונה שעברה התמודדנו כשווים מול קבוצות הצמרת ובסוף סיימנו כמו שצריך במקום הרביעי. אני חושב שגם העונה נצליח להתמודד שווה בשווה מול כולם. לא נראינו טוב אתמול אבל יש עוד משחקים רבים העונה ואני מבטיח שנעשה את הכל, כדי לנצח כל קבוצה".

ראלי, שזומן לסגל הנבחרת הבוגרת למשחקים מול אזרביי'גאן ורוסיה, מקווה לקבל הזדמנות מהמאמן אלי גוטמן במשחקים הקרובים: "אני מאוד שמח שזומנתי לסגל נבחרת ישראל למשחקים האלה. אני מאמין שאני יכול לתרום לנבחרת ישראל ויש לי מקום לשחק, אבל את זה רק אלי גוטמן יחליט, אם אני מתאים בשבילו לשחק כמגן ימני או שמאלי ואני מקווה שהוא יסמוך עליי וייתן לי את הקרדיט. אני מבטיח להחזיר לו על המגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully