וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הגישה לרמי מרבאל הצעה משופרת

2.9.2013 / 9:41

במועדון רוצים לצרף את הבלם והציעו לו כ-125 אלף יורו. הקשר-חלוץ בראיין ז'ונס סיכם, סלליך יצטרף בימים הקרובים

one

בבית"ר ירושלים רוצים לחזק את ההגנה כבר בימים הקרובים ואמש (שני) הגיש המועדון הצעה משופרת לבלם רמי מרבאל בסך כ-125 אלף יורו לעונה. כזכור, מרבאל עזב את הארץ בשבת בשל פערים כספיים בין הצדדים לאחר שדרש כ-140 אלף יורו ובית"ר הציעה כ-100 אלף יורו. בית"ר שיפרה את הצעתה משמעותית ובמועדון מאמינים כי יגיעו להבנות עם הבלם והוא יצטרף לקבוצה בימים הקרובים.

הבלם רמי מרבאל במדי גנט. GettyImages
בית"ר הלכה לקראתו. מרבאל/GettyImages

גם הקשר-חלוץ בריאן ז'ונס צפוי להצטרף בימים הקרובים. תנאיו הכספיים של השחקן סוכמו בין הצדדים ובימים הקרובים אמור נציגו איתן מזרחי לשבת עם הנהלת בית"ר ולחתום על חוזהו. השחקן יחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. בשבוע הקרוב צפוי להתקבל פסק הבוררות בעניינו של החלוץ רועי זיקרי מול טוברוק ובמידה וייפסק סכום סביר, צפויה בית"ר לרכוש את כרטיסו ולהחתימו על חוזה ארוך טווח. המאמן אלי כהן מאמין מאוד בחלוץ הצעיר וחושב שיוכל להתפתח ולהיות שחקן משמעותי בבית"ר בעתיד.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, מכבי חיפה כבר אינה מתנה את העברת סינטאיהו סלליך לבית"ר ירושלים בהעברתו של חן עזריאל, מה שסולל את דרכו של הקשר לבית"ר. יחד עם זאת, חיפה אמורה להעביר לבית"ר בימים הקרובים את הסכום אותו היא דורשת כדמי השאלה ואם בית"ר תסכים, יעבור השחקן לקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בריאן ז'ונס, נבחן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חיזוק להתקפה. בריאן ז'ונס/ברני ארדוב

המאמן אלי כהן ועוזרו דוד אמסלם ינסו לסגור בימים הקרובים על שני משחקי אימון לתקופת הפגרה. לא מעט שחקנים בבית"ר אינם נמצאים בכושר משחק מלא כמו איברהים בנגורה, לנדרי מולמו, דור מלול ואייס קרים וכמובן ההצטרפות הצפויה לסגל של בריאן ז'ונס ובלם יחייבו את הקבוצה לנסות ולארגן כמה שיותר משחקים על מנת לחבר את הקבוצה: "לא צריך להסתנוור מהניצחון על פ"ת, אנחנו עדיין בפיגור מבחינה מקצועית- הן בכל הקשור לכושר גופני והן לגבי החיבור כי הקבוצה כמעט חדשה לגמרי. אנחנו זקוקים לפגרה הזאת אולי יותר מכל קבוצה אחרת בארץ" אמרו בבית"ר.

בבית"ר ינסו לסגור עוד לפני החג את אירוח המשחק נגד הפועל חיפה במושבה. האווירה במשחק האחרון נגד מכבי פתח תקוה באיצטדיון ודרישת הקהל שלא לחזור לאיצטדיון רמת גן עשו את שלהם ובמועדון החלו בבדיקות כבר מאתמול על מנת לארח את המשחק במושבה. בבית"ר מעריכים כי כעשרת אלפים אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק. עקב העובדה שאין שטח מופרד לאוהדי הקבוצה האורחת, בית"ר תיאלץ לשאת בעלות של כ-50 אלף ש"ח נוספים עבור טבעת של מאבטחים שישמרו על הפרדה בין אוהדי הקבוצה האורחת לאוהדי בית"ר. בבית"ר אמרו אמש: "זה שווה את העלות, רק צריך לראות שהדרישות של המשטרה יהיה סבירות ונוכל לסכם על האירוח. זה הרצון של כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully