וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל קלארק נכלל בסגל בריטניה ליורובאסקט

2.9.2013 / 8:40

שחקנה הפצוע של אסטודיאנטס הצטרף במפתיע לסגל של יריבת ישראל ביום רביעי, אך ייתכן ולא ישחק. פרונטי: "מוכנים למשימה"

נבחרת בריטניה תפגוש מחרתיים (רביעי) את נבחרת ישראל בפתיחת אליפות אירופה 2013 בסלובניה, ואמש הכריז המאמן האמריקאי של הבריטים, ג'ו פרונטי, על 12 השחקנים שייצגו את הממלכה באליפות והצליח להפתיע את כולם. הצוות המקצועי, שכולל גם את עוזר המאמן גיא גודס, הכליל בסגל את הסנטר המצוין דניאל קלארק, שחקנה של אסטודיאנטס, שסובל מפציעה בקרסול, במקומו של ליאם פוטר שמשחק בליגה הדנית, על אף פרסומים בספרד כי קלארק ייעדר חודשיים מפעילות.

"ההחלטה לקחת שחקן פצוע היא מוזרה מאוד", כתב אמש העיתונאי הבריטי מארק וודס, "יש טענות שפוטר לא היה משחק ממילא כך שאין מה להפסיד בלהכליל את קלארק בסגל". הבריטים כבר הגיעו ללובליאנה אמש, ויערכו היום את האימון הראשון שלהם בבירה הסלובנית, "אני מאוד מרוצה מ-12 השחקנים שייצגו אותנו", אמר פרונטי, "למרות שהתמודדנו עם כמה משחקים קשים בהכנה, שיחקנו מול הקבוצות הכי טובות בעולם וניסינו את השחקנים שלנו כך שהם מוכנים למשימה שמצפה ביורובאסקט".

מאמן נבחרת בריטניה בכדורסל ג'ו פרונטי. arlie Crowhurst, GettyImages
החלטה מוזרה? פרונטי/GettyImages, arlie Crowhurst

הבריטים הפסידו שישה משחקים בהכנה, כולל כמה תבוסות משפילות במיוחד, כשהשיא היה בתבוסה 100:47 לנבחרת ספרד, שבעקבותיה החליט פרונטי להחזיר את קלארק לסגל, לא לפני שהשחקן עבר מבחן כושר. אחת השאלות הגדולות היא שיתופו של הגארד הצעיר דבון ואן אוסטרום בן ה-20, מלך הסלים של אליפות אירופה לעתודה דרג ב', שחקנה של קאחה לבוראל, שלא הצליח לעמוד בציפיות במשחקי ההכנה, "כולם רוצים לשחק, הוא מאוכזב שהוא לא קיבל הרבה דקות אבל היו לו הרבה הזדמנויות", אמר פרונטי בנוגע לגארד הצעיר.

הסגל הבריטי המלא: אנדרו לורנס, דבון ואן אוסטרום, אוגו אדבויה, ג'סטין רובינסון, אנדרו סאליבן, קירון אצ'ארה, אריק בואטנג, קייל ג'ונסון, מיילס הסון, גארת' מארי, דניאל קלארק ואלסדאייר פרייזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully