וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "הגיע לנו להפסיד, ההגנה הייתה רעה"

מאמן מכבי חיפה לא הסתיר את האכזבה מההפסד לאשדוד. ניר קלינגר: "חיפה קבוצה פגיעה מאוד הגנתית, הצלחנו לנצל את זה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מ.ס אשדוד חוללה הערב (ראשון) הפתעה גדולה, כשניצחה את מכבי חיפה הלוהטת 2:3 והשיגה נקודות ראשונות העונה בליגת העל. הקבוצה מעיר הנמל לא נבהלה גם כשפגה שער מדהים מרגלי חן עזרא 30 שניות בלבד מפתיחת המשחק, ורשמה מהפך מרשים. גדי קינדה השווה (13) וחיפה שוב עלתה ליתרון עם שער של אנדלובו (40), אך אשדוד שוב הפכה עם שערים של בלו (63) ורועי בקל (71). הירוקים, שנראו מצוין במשחקים האחרונים יורדים לקרקע.

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו. קובי אליהו
מפלה ראשונה העונה. בנאדו/קובי אליהו

אריק בנאדו לא הסתיר את האכזבה משחקניו בסיום: "זה היה משחק לא טוב שלנו, זה לא קשור לעייפות, היו הרבה ליקויים בהגנה שלנו ונענשנו. הגענו למצבים ויכולנו להבקיע יותר משני שערים, אבל כשאתה כל כך לא טוב בהגנה לא מגיע לך לנצח, ולכן לא ניצחנו".

לגבי משחק הליגה הבא מול מכבי תל אביב: "יש לנו קודם כל משחק באירופה, אין ספק שנצטרך להשתפר. הגיע לנו להפסיד, נשפר את מה שצריך לשפר. כל ההגנה הייתה גרועה. מה שצריך להגיד לשחקנים אגיד לשחקנים. עשינו טעויות בהגנה, ננתח את זה ואגיד לשחקנים מה היה ומה לא היה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן מ.ס אשדוד, ניר קלינגר. קובי אליהו
נקודות ראשונות. קלינגר/קובי אליהו

בצד השני, ניר קלינגר הסביר את הטקטיקה מאחורי הניצחון: "אני שמח מאוד על הניצחון הזה, בשבוע שעבר הפסדנו שלא בצדק וזה כאב לי מאוד. כשמשחקים נגד קבוצה סופר התקפית כמו מכבי חיפה אי אפשר להתגונן כל המשחק, אז אמרנו שנתמודד מולם באותו נשק. הלכנו לקדימה, ושיחקנו עם מערך התקפי. היום זה עבד, לא היה לי ספק שבגלל העייפות שלהם נוכל ללחוץ במחצית השנייה. הכיף זה לראות את הצעירים שלנו משחקים ללא חשש ועושים פעולות של בוגרים. זו האג'נדה שלנו, וכבוד הוא לי לתת להם במה. לא חשבתי שנכבוש שלושה שערים, מכבי חיפה קבוצה מצוינת, אבל היא פגיעה מאוד הגנתית. ניסינו למצוא את הנקודות החלשות שלהם, וניצלנו אותן".

השחקן המצטיין של אשדוד היה ללא ספק גדי קינדה, שאמר בסיום: "זאת הרגשה מדהימה, אין הרגשה טובה יותר מזאת. אני שמח על השער והבישול ואני מקווה שנמשיך ככה". כשנשאל על חברו עד לא מזמן לקבוצה, ניר ביטון, שעבר לסלטיק וזכה לטקס לפני המשחק אמר קינדה: "זה עושה חשק, התרגשתי מאוד, אבל לאט לאט. נעבוד קשה, וקודם כל אני רוצה להצליח עם אשדוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully