וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אקים דונלדסון: "מגיע לליגה מאוד קשה"

1.9.2013 / 21:21

הסנטר של בני הרצליה נחת והצטרף לאימוני הקבוצה: "נעבוד קשה, תהיה לנו קבוצה שתעשה הכל בשביל האוהדים"

לאחר שאמש (שבת) נחת בישראל הזר הראשון של בני הרצליה – מייקל אומה, נחת היום בנמל התעופה בן גוריון הסנטר האמריקאי ג'אקים דונלדסון. ביום שלישי צפוי לנחות אנדוני איבי הזר השלישי של הקבוצה, כשבהרצליה עדיין ממשיכים לחפש אחר גארד נוסף שישלים את הסגל של אפי בירנבוים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קבוצה שתשחק חזק. דונלדסון/מערכת וואלה, צילום מסך

"שמעתי הרבה דברים טובים על המקום והקבוצה, זה מקום מצוין לשחק בו כדורסל, אני מגיע לליגה מאוד קשה, חזקה ומרגשת, שמוכרת בכל אירופה", אמר דונלדסון עם הגעתו ארצה, "אנחנו נעבוד קשה, וננסה להתחבר כמה שיותר מהר. תהיה לנו קבוצה שתשחק חזק ותעשה הכל בשביל המערכת והאוהדים".

דונלדסון (2.04, 29), יליד פיטסבורג, הוא בוגר אוניברסיטת אדינסבורו מה-NCAA2 משנת 2005. בעונת 2005/6 נבחן בליגה הספרדית השנייה אך לאחר זמן קצר עבר לליגה הפורטוגלית. בעונה שלאחר מכן הגיע לקנאריאס מהליגה הספרדית השנייה ושיחק בקבוצה במשך 4 עונות כשהוא נחשב לאחד הגבוהים הבולטים בליגה. בקיץ 2010 נבחן בליגת הקיץ בוגאס במדי ניו ג'רזי, אך לא קיבל חוזה ועבר למנורקה הספרדית בה שיתף פעולה עם רביב לימונד. דונלדסון חזר לקנריאס בעונת 2011/12, העלה את הקבוצה לליגה הראשונה ושיחק בה גם בעונה שעברה ורשם 7.6 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

מלבד שלושת הזרים של המועדון מחזיקה הרצליה בסגל ישראלי מבטיח ביותר. השחקנים הותיקים שיובילו את הקבוצה הם דן גרונפלד, שחוזר לקדנציה שניה ואבי בן שימול שמגיע מהפועל אילת. לצד השניים ישחקו בהרצליה העונה ארבעה צעירים מבטיחים - גיא לביא, אבירם זליקוביץ', עוז בלייזר ועידן זלמנסון.

שחקן הפועל אילת אבי בן שימול. אדריאן הרבשטיין
סגל ישראלי מרשים. בן שימול/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully