וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחונות מרשימים לפיורנטינה, אינטר ומילאן

מריו גומז כבש צמד ובישל ב-2:5 של הויולה על גנואה, באלוטלי כבש ב-1:3 של מילאן על קליארי ואינטר סיימה ב-0:3 על קטאניה

אחרי ההצגות של יובנטוס (1:4 על לאציו) ונאפולי (2:4 על נאפולי), המחזור השני בליגה האיטלקית נמשך היום לא פחות משמונה משחקים נוספים. רומא שמרה על מאזן מושלם עם 0:3 על ורונה, ומאוחר יותר גם שאר הקבוצות הגדולות סיפקו הצגות משלהן. פיורנטינה קיבלה את מריו גומז בשיאו והביסה 2:5 את גנואה, אינטר הביסה את קטאניה 0:3 ומילאן ניצחה 1:3 את קליארי.

1:4 ליובנטוס על לאציו, 2:4 לנאפולי על קייבו

אדם ליאיץ' שחקן רומא עם ז'רביניו. רויטרס
בכורה כמו שרק אפשר לחלום עליה. ליאיץ' חוגג עם ז'רביניו/רויטרס

רומא - ורונה 0:3

זה כבר הופך למסורת: אחרי שבמחזור הקודם נמנמה במשך 65 דקות והתעוררה עם צמד תוך שתי דקות מול ליבורנו, הג'יאלורוסי עשו זאת שוב, וחיכו עד המחצית השנייה מול עולה חדשה נוספת לסרייה א', לפני שלחצו על הדוושה וסגרו עניין. רודי גרסיה קיבל את שחקן הרכש המסקרן מפיורנטינה אדם ליאיץ' בהופעת בכורה נהדרת, שכללה שער בדקה ה-66, 14 דקות בלבד לאחר כניסתו למגרש. ליאיץ' בעט כדור מדויק וחזק מחוץ לרחבה לרשת. גם קווין סטרוטמן ערך בכורה ברומא אחרי שנעדר במחזור הקודם מול ליבורנו בעקבות פציעה.

אבל מי שגנב את ההצגה היה מיראלם פיאניץ'. הבוסני היה פשוט נהדר עם בישול לליאיץ' ושער גדול משלו בדקה ה-59, אחרי הקשתה חכמה ואלגנטית מעל שוער ורונה מ-25 מטרים. מי שפתח את מסכת הכיבושים היה דווקא פבריציו קצ'יאטורה מורונה, שכבש לשערו הוא אחרי כדור רוחב של מייקון. ורונה ירדה לקרקע אחרי הניצחון המפתיע על מילאן במחזור הפתיחה. הג'יאלורוסי פותחים עונה עם שש נקודות במשחקים קלים יחסית, אך בהחלט יכולים לשאוב עידוד מההתפוצצויות שלה במחצית השנייה של שני המשחקים הראשונים.

מריו גומז שחקן פיורנטינה חוגג. GettyImages
מתחיל לפרוע שטרות. גומז/GettyImages

גנואה - פיורנטינה 5:2

הויולה פתחו עונה ברגל ימין עם 1:2 על קטאניה במחזור הפתיחה ופתחה בסערה גם את משחק החוץ הזה. כבר בדקה השנייה מריו גומז פגש את המשקוף, ובדקה ה-10 אלברטו אקווילאני העלה אותה ליתרון אחרי בישול של בוריה ואלרו מקרן. לא חלפו ארבע דקות וג'וזפה רוסי, שבמחזור שעבר קטע בצורת בת שנתיים עם שער, כבש את השני שלו העונה לאחר בישול של מריו גומז. החגיגה בסגול נמשכה, ובדקה ה-41 שוב היה זה מריו גומז, הפעם על תקן הכובש עם בעיטה מקרוב. אלברטו ג'יליארדינו (54) ופרנצ'סקו לודי (60) צימקו, אבל עד הסיום ג'וזפה רוסי הספיק להשלים צמד בדקה ה-55, עם אסיסט של אקווילאני, ומריו גומז השלים צמד משלו עם פנדל מדויק בדקה ה-94.

רוביניו שחקן מילאן. רויטרס
הימור שהשתלם. רוביניו/רויטרס

מילאן - קליארי 1:3

שבוע סוער עבר על הרוסונרי, שהחל בהפסד מביך לורונה במחזור פתיחה העונה, נמשך עם 0:3 על איינדהובן שהבטיח העפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית ונמשך עם מכירתו המפתיעה של קווין פרינס בואטנג לשאלקה. אחרי הניצחון הזה, אלגרי יכול לנשום לרווחה, לפחות לעת עתה. ממש בסמוך לשריקת הפתיחה המאמן החליט לבצע שינוי בהרכב, להוריד את סטפן אל שעראווי לספסל ולהעלות במקומו את רוביניו. 8 דקות מהפתיחה, ההימור התברר כמוצלח: מריו באלוטלי העביר כדור רוחב מסוכן שחלף על פני מונטוליבו ומונטריי והגיע לחלוץ הברזילאי שדחק מקרוב פנימה.

באלוטלי שוב סיכן את השער עם בעיטה חזקה, אגאצי הדף אך פליפ מקסס השתלט על הריבאונד ונעץ את השני. מרקו סאו צימק כעבור שלוש דקות, אך באלוטלי שהריח את השער עוד מתחילת המשחק סוף סוף מצא את הרשת לראושנה העונה, אחיר הרחקה חלשה של אריאודו מההגנה של קליארי. אלסנדרו מאטרי, שהגיע מיובנטוס במהלך הימים האחרונים רשם דקות ראשונות במדי הרוסונרי ונכנס כמחליף בדקה ה-66 במקום רוביניו.

רודריגו פלאסיו שחקן אינטר. GettyImages
ניצחון חוץ מרשים. פלאסיו חוגג/GettyImages

קטאניה - אינטר 3:0

הנראזורי ממשיכים להיראות מצוין בפתיחת העונה, וטרם ספגו שער בשני המחזורים הראשונים של העונה. לפחות לעת עתה, וולטר מצארי יכול לחייך. הוא ושחקניו יצאו למשחק חוץ לא קל בסיציליה מול המארחת שחיפשה נקודות ראשונות העונה, אך עשתה את זה קל כבר מההתחלה. בדקה ה-19 רודריגו פלאסיו כבש את הראשון שלו העונה לאחר בישול של ג'ונתן. הנראזורי לחצו ולחצו, ובדקה ה-56 קיבלו את מבוקשם כשיוטו נגאטומו כבש את השני שלו העונה, הפעם בנגיחה. עד הסיום הם עוד הספיקו לכבוש את השלישי, והפעם היה זה ריקי שסיים בקלות לאחר בתעתע בשלושה שחקני הגנה של קטאניה.

תוצאות נוספות

אטלאנטה - טורינו 0:2

(גוגליימו סטנדרדו 57, סטפנו לוצ'יני 81)

בולוניה - סמפדוריה 2:2

לבולוניה: מוסקארדלי 41, קונה 64. לסמפדוריה: אדר 25, גביאדיני 71)

סאסולו - ליבורנו 4:1

לסאסולו: זאזה 66. לליבורנו: גרקו 44, פאוליני 75, אמגהארה 69, 86

אודינזה - פארמה 1:3

לאודינזה: אגמיאנג באדו 12, הרטו 72, מוריאל 89. לפארמה: קסאנו 82

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully