וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד ניצחה בפרנקפורט, צמד למחיטריאן

הארמני כיכב ב-1:2 מול יריבת מכבי ת"א בליגה האירופית, סגנית האלופה נותרה מושלמת. שטוטגרט - הופנהיים 2:6

המחזור הרביעי בבונדסליגה נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים שבסיומם נותרה רק קבוצה אחת מושלמת בגרמניה: בורוסיה דורטמונד שניצחה 1:2 בחוץ את פרנקפורט, יריבתה של מכבי תל אביב בליגה האירופית. אבל עם כל הכבוד לדורטמונד, ההצגה הגדולה של היום שייכת לשטוטגרט, שהתפוצצה עם ניצחון בכורה העונה והביסה את הופנהיים 2:6, ודאד איבישביץ' כיכב מול האקסית עם שלושער.

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. Dennis Grombkowski, GettyImages
רק היא מושלמת. דורטמונד חוגגת עם מחיטריאן/GettyImages, Dennis Grombkowski

פרנקפורט - דורטמונד 2:1

אחרי שבאיירן מינכן שמטה נקודות באמצע השבוע וגם מיינץ ולברקוזן הפסידו, הקבוצה של יורגן קלופ נותרה הקבוצה היחידה עם מאזן מושלם אחרי ארבעה מחזורים אבל זה לא הלך לה בקלות מול פרנקפורט, ששובצה יחד עם מכבי תל אביב באותו בית בליגה האירופית, אבל לשמחתה היה לה את הנריך מחיטריאן, שחקן הרכש הארמני הנהדר שהגיע מבקיץ משחטאר דונייצק.

מחיטריאן העלה את דורטמונד ליתרון מוקדם כבר אחרי עשר דקות כשניצל כדור עומק מצוין של קובה הפולני ומקרוב הכניע את טראפ שוער פרנקפורט. המארחת לא נשברה והצליחה להשוות בדקה ה-36 מרגליו של וצלאב קאדלץ, שחקן הרכש שהגיע מספרטה פראג, אבל הארמני שוב החזיר את היתרון לסגנית האלופה בדקה ה-56 לאחר מבצע אישי מבריק כשהוא מנער שלושה שחקני הגנה ובועט מחוץ לרחבה ברגל שמאל לרשת. דורטמונד פתחה פער של 2 נקודות על פני באיירן האלופה בפסגה. פרנקפורט נותרה במקום ה-15 עם ניצחון אחד ושלושה הפסדים.

ודאד איביסביץ' שחקן שטוטגרט חוגג. Daniel Kopatsch, GettyImages
שלושער גדול על חשבון האקסית. איבישביץ'/GettyImages, Daniel Kopatsch

שטוטגרט - הופנהיים 2:6

שטוטגרט פתחה את העונה בצורה פשוט נוראית. שלושה הפסדי ליגה הביאו לפיטוריו המוקדמים של המאמן ברונו לבאדיה שהוחלף על ידי תומאס שניידר שבבכורה שלו הודח עם קבוצתו מאירופה על ידי רייקה, אבל ספק אם גם הוא האמין שהבכורה שלו בליגה תהיה כל כך מוצלחת ומוחצת.

ודאד איבישביץ', החלוץ הבוסני הנהדר, היה זה שכיכב עם שלושער מול האקסית שלו, אך מי שפתח את החגיגה של המארחים היה אנטוניו רודיגר שכבש כבר בדקה ה-12. ההצגה של הבוסני החלה בדקה ה-19 מבישול של אלכסנדרו מקסים הרומני, שגם כבש את השלישי בדקה ה-28. קווין פולנד צימק עוד לפני כן ל-1:2 בדקה ה-26, אך המארחת פתחה בסערה גם את המחצית השנייה ובדקה ה-46 השלים הבוסני צמד. מקסים כבש גם הוא את השני שלו והחמישי של קבוצתו בדקה ה-55 והקינוח היה של איבישביץ' בדקה ה-63. רוברט פירמינו המתיק מעט את הגלולה המרה של הופנהיים בדקה ה-87.

כאמור, זה היה ניצחון בכורה ונקודות ראשונות של שטוטגרט העונה אחרי פתיחת עונה קטסטרופלית. להופנהיים זה היה הפסד ראשון אחרי שתי תוצאות תיקו וניצחון גדול 1:5 בחוץ על המבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully