וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם סגל הנבחרת הצעירה למשחק מול אזרבייג'אן

מיכאל נס והנבחרת מתוכננים למשחק מול האזרים במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2015, דור מיכה ואופיר מזרחי זומנו

הנבחרת הצעירה מתכוננת במרץ לקראת המשחק נגד אזרבייגא'ן במסגרת מוקדמות אליפות אירופה לנבחרות צעירות, 2015. והיום (ראשון) פרסם המאמן מיכאל נס את הסגל שמתוכו הוא יבחר את ה-11 שלו במשחק שיתקיים ביום ראשון באצטדיון החדש בנתניה.


בין השמות בסגל של נס אפשר למצוא את אופיר מזרחי, שהציג יכולת טובה מאוד וכבש בניצחון של קבוצתו קרית שמונה מול רמת השרון וגם את עומר אצילי, שחקנה החדש של בית"ר ירושלים. את חוליית ההתקפה יובילו מונס דאבור, החלוץ שלא זוכה לדקות משחק במכבי תל אביב וגיל יצחק, חלוצה הצעיר המוכשר של בני יהודה. דור מיכה, הקשר של מכבי תל אביב, שלא זומן על ידי גיא לוזון ליורו הצעירות, נמצא אף הוא בסגל של נס.

גיל יצחק עם מונס דאבור שחקני הנבחרת הצעירה. ניב אהרונסון
יובילו את ההתקפה של הנבחרת. דאבור וגיל יצחק/ניב אהרונסון

הסגל המלא:

שוערים: ברק לוי (מכבי תל אביב), רם שטראוס (הפועל רמת גן), רועי משפתי (מ.ס אשדוד).

הגנה: אמיר בן-שמעון (מ.ס אשדוד), אדי גוטליב (הפועל עכו), אלי דסה (בית"ר ירושלים), בן והבה (בני יהודה), ירין חסן (מכבי נתניה), עוביידה חטאב (הכח עמידר רמת גן), טל כחילה (בית"ר ירושלים), איאד אבו עביד (טוברוק).

קישור:, אופיר מזרחי (עירוני קרית שמונה), דור מיכה (מכבי תל אביב), דיא סבע (מכבי פתח תקוה), אמיר עגייב (בני יהודה), עאהד עזאם (הפועל חיפה), עמר צלישר (מכבי נתניה), גדי קינדה (מ.ס אשדוד). קני סייף (עירוני רמת השרון), ניב זריהן (מ.ס אשדוד), עומר אצילי (בית"ר ירושלים).

התקפה: מונס דאבור (מכבי תל אביב), גיל יצחק (בני יהודה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully