וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון השווה שיא ניצחונות בליאז', צמד בישולים לנאתכו

המאמן הישראלי הוליך את סטנדרד לניצחון 12 רצוף עם 0:2 על קורטרייק. הקשר כיכב ב-0:3 של קאזאן על אורל, תבוסה לאוואט

הרבה מאוד סימני שאלה עלו אחרי המינוי של גיא לוזון כמאמנה של סטנדרד ליאז'. האוהדים מחו והתקשורת קטלה אותו, אבל עכשיו כבר לאף אחד אין ספק אחרי שהמאמן הישראלי הוליך את קבוצתו ל-0:2 קליל בבית על קורטרייק והשווה את שיא המועדון עם 12 ניצחונות רצופים מפתיחת העונה. המאמן הקודם שהצליח לעשות את ההישג הזה היה ז'אן טיסן, שרשם 12 ניצחונות בליגה ובגביע ב-1999/2000.

האורחת החלשה החזיקה מעמד 52 דקות עד שפול אמפוקו כבש בפנדל אחרי נגיעת יד ברחבה. חמש דקות בלבד חלפו עד שלורן סימאן הבלם הכפיל את היתרון כשנגח כדור חופשי של בולוט הצרפתי. טל בן חיים, הבלם הישראלי ישב על הספסל ולא שותף במשחק, דודו ביטון לא נכלל בסגל.

בסך הכל מתחילת העונה, לוזון וקבוצתו השיגו שישה ניצחונות ליגה, אחד מהם היה מרשים במיוחד על גנק בחוץ והיא מקדימה כבר בחמש נקודות את לוקרן השנייה בטבלה. גם באירופה ליאז' מככבת ועלתה לליגה האירופית עם שישה ניצחונות במוקדמות, שלושה מהם בחוץ מול קבוצות מאיסלנד, קפריסין ובלארוס.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
נכנס לספרי ההיסטוריה של ליאז'. גיא לוזון/GettyImages

הדרבי הישראלי במחזור השביעי בליגה הרוסית התנהל במעמד צד אחד. ביברס נאתכו כיכב עם שני בישולים ב-0:3 הגדול של רובין קאזאן בחוץ על אורל, במדיה הסתפק טוטו תמוז בשמונה דקות בלבד. נאתכו פתח, השלים 90 דקות מלאות והיה אחראי לסדר את שני השערים הראשונים לחלוץ סלומון רונדון בדקות 17 ו-55. רונדון השלים שלושער רבע שעה לסיום וקאזאן שמה קץ לרצף ארבע תוצאות תיקו ועלתה למקום השישי. אורל שקועה במקום ה-13 בטבלה.

פתיחת העונה האיומה של מאיורקה נמשכה עם תבוסה 3:0 בחוץ לספורטינג חיחון. מאיורקה סיימה את המשחק בתשעה שחקנים לאחר ההרחקות של אגוס (13) וצ'ימו (55). לחיחון כבשו הוגו פריילה (23), אלכס באררה (65) ואקס ליגת העל סטפן שצ'פוביץ' (88). דודו אוואט שיחק 90 דקות ולמרות טעות אחת, גילה יכולת גבוהה במחצית השנייה, אך לא מנע את התבוסה. אחרי שלושה מחזורים בליגה הספרדית השנייה מאיורקה אחרונה עם אפס נקודות והפרש שערים 11:2.

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן חוגג. GettyImages
פירק את קבוצתו של תמוז. נאתכו/GettyImages

* ליאור רפאלוב שיחק 74 דקות בהרכב קלאב ברוז', שניצחה בחוץ 1:2 את ואסלנד בוורן, ממנה נעדרו רמי גרשון הפצוע וחנן ממן. מקסים לסטיין כבש אחרי 36 שניות ויספר יורגנסן הכפיל בדקה ה-57. מילוש מאריץ' צימק בתוספת הזמן.

* נועלת הטבלה בשוויץ, לוזאן של אוהד קדוסי שעדיין לא ניצחה העונה, הובסה 4:1 במשחק החוץ שלה מול תון. קדוסי החל את המשחק על הספסל ונכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה במצב של 1:2 למארחים, אבל לא הצליח להושיע את קבוצתו שסוגרת את הטבלה.

* ללא אלמוג כהן הפצוע, שייעדר כשלושה שבועות מהמגרשים, אינגולשטאט התארחה אצל דינמו דרזדן במסגרת המחזור השישי בבונדסליגה השנייה וסיימה בתיקו 1:1. הופמן העלה את קבוצתו של כהן ליתרון חוץ בדקה ה-12, אבל כריסטוף מנס קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-24.

* דן מורי שוב ישב על הספסל ולא שותף בשורות ויטסה ארנהם שסיימה בתיקו 1:1 בחוץ מול אלקמאר, יריבתה של מכבי חיפה בליגה האירופית. המארחים הובילו משער של מתיאס יוהנסון בדקה ה-42, אבל ויטסה הצליחה להשוות שלוש דקות לסיום בזכות שער של ג'ונתן רייס.

* עידן ויצמן ישב על הספסל ועדיין לא קיבל דקות ראשונות במדי סימורג, שניצחה 1:2 בחוץ את אינטר באקו. את השער הראשון של סימורג כבש דרגאן צ'ראן, אקס הפועל חיפה ומכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully