וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: פסימיות לגבי צירופו של דימיטאר מקרייב

1.9.2013 / 8:55

הבולגרי כבר סיכם את תנאיו אך טרם חתם, ובמועדון יתינו עוד כמה ימים לפני שיפנו שוב לחלוץ ויאצ'סלב שבצ'נקו

one

בני סכנין תמתין עוד כמה ימים לדימטרי מקרייב, אך אצל אנשי המועדון נרשמת פסימיות לגבי הסיכויים שהבולגרי, שכבר סיכם את תנאיו, אכן יחתום בסופו של דבר במועדון. בימים האחרונים שוחחו בסכנין גם עם ויאצ'סלב שבצ'נקו שכבר נבחן לפני כחודש בקבוצה, והוא עשוי לקבל פנייה רשמית מחודשת בימים הקרובים. המאמן מרקו בלבול מאוד מעוניין במקרייב אך אם השחקן לא יגיע לחתום בימים הקרובים בלבול יחפש אופצייה אחרת, כשגם האוקראיני נחשב לאופציה מבחינתו.

דימיטאר מקרייב שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
בסכנין שוקלים אופציות. מקרייב/ברני ארדוב

בינתיים, בלי חלוץ נוסף, אצל אנשי המועדון קיימת שביעות רצון גדולה מאוד לאחר הנצחון 0:1 על הפועל עכו, שמוציא את הקבוצה לפגרת החגים והנבחרת עם ארבע נקודות משני משחקים.

מוחמד כליבאת, שכבש את שער הניצחון, ומוחמד גדיר, שהוצב בשפיץ, זכו למחמאות גדולות על משחקם. רגע לפני הפנדל אותו כבש כליבאת נרשמה סאגה, לאחר שהבלם הספרדי אברהם פאס רצה לבעוט אך כליבאת התעקש ובעט את הפנדל שהסתיים בשער נצחון חשוב מאוד "חשוב לנו הרבה יותר שכליבאת יבקיע ויהיה חד לגבי המשך הליגה", אמר אחד השחקנים. "ניצחנו וזה מה שחבו הצד החברתי חזק מאוד בקבוצה אצלנו". כריסטיאן הידאלגו הציג גם הוא יכולת גבוהה מאוד, ובקבוצה מרוצים מאוד מהשתלבותו עד כה, כמו גם מפיראס מוגרבי שהכניס הרבה מחץ לחלק ההתקפי.

סאני, שלא שותף, התלונן ביום שישי האחרון על כאבים בברך ובבדיקה שעבר התברר שהוא סובל מפגיעה. השחקן יעבור בדיקה נוספת, אך במועדון מאמינים שלא מדובר בפציעה שאמורה להשבית את הקשר. סאני יקווה לרשום דקות בכורה לאחר הפגרה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully