וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "החלטה הזויה של השופט"

מאמן הפועל עכו זעם על ההחלטה לתת פנדל לסכנין ולהרחיק את מישאלוב בהפסד 1:0. מרקו בלבול: "הראינו הרבה אופי"

one

אחרי ההפסד במחזור הפתיחה, הפועל עכו של יובל נעים קיוותה להשיג נקודות ראשונות כשהתארחה בדוחא אצל בני סכנין. העכואים שיחקו טוב מאוד, אלא שממש בשניות הסיום מוחמד כליבאת כבש בפנדל אחרי הכשלה של מישאלוב עליו וקבע 0:1 לסכנין בסיום. הקבוצה של מרקו בלבול עם ארבע נקודות בשני מחזורי הפתיחה, אך מנגד יובל נעים יוצא מהמשחק הזה מתוסכל מאוד, בעיקר מהאופן שבו הנקודה חמקה לו מהידיים.

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
ניצחון דרמטי. מרקו בלבול/ברני ארדוב

מאמן בני סכנין, מרקו בלבול אמר בסיום: "פתחנו טוב את המשחק, הנענו את הכדור והגענו לכמה מצבים. אם היינו כובשים שער בהתחלה, היה לנו יותר קל. הראינו הרבה אופי גם היום למרות שהיו עליות וירידות במשחק. צריך אופי כדי לנצח בדקה ה-87 ואני שמח מאוד מהניצחון. אני מרוצה מהסגל שיש לי, אני שמח ש-70 אחוז הם שחקני בית ומרוצה מהרכש וממה שהם מביאים לחדר ההלבשה. הכי חשוב מבחינתנו זה לא להגיע לסרט של התחתית כמו בעונה שעברה".

גם מוחמד גדיר התייחס לנצחון ולחזרה שלו לארץ: "אני שמח מאוד מההתחלה ומקווה להמשך טוב. לא הייתי חד מספיק כי אם הייתי חד הייתי יכול להבקיע לפחות שניים-שלושה שערים. לא שיחקתי שנה בעקבות הניתוחים שעברתי ולכן אני שמח מההופעה שלי. פתחנו טוב מאוד את הליגה ואנחנו מקווים שנמשיך בדרך הזאת"

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
זעם על השיפוט. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל עכו, יובל נעים, היה נסער בסיום בעקבות החלטת השופט גיא ברגר לפסוק על בעיטת עונשין מ-11 מטר ולהרחיק את משה מישאלוב: "זו הייתה החלטה הזויה של השופט. אם אחרי 20 פעם שראיתי בווידאו לא הצלחנו לראות אם היה פנדל והוא כן, יעשה טוב איגוד השופטים אם ישלח שופטים בכירים יותר".

על המשחק עצמו אמר נעים: "ברור שאי אפשר להיות מרוצים כשמפסידים בדקה ה-89. במחצית השנייה נראינו יותר טוב. נצטרך לקחת את הנקודות האלה במקום אחר. אנחנו צריכים חיזוק בחלק הקדמי עם לפחות שני שחקנים חדשים, זה תלוי בכסף. אנחנו בסוף נמצא את מה שאנחנו צריכים. הייתי מעודד מהכניסה של סטיבן כהן כי הייתה יותר תנועה בחלק הקדמי והיינו יכולים להבקיע. אני מרגיש שהיינו צריכים לסיים עם נקודה, וחבל שזה לא קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully