וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלון בראון: "שמעתי שהאוהדים של הפועל ת"א חמים"

31.8.2013 / 19:02

הזר היחיד של האדומים נחת בארץ ויצטרף לאימונים. האדומים ממשיכים לחפש זרים ולא פוסלים את החזרת קרטיס קלי

הגארד האמריקאי של הפועל תל אביב, קרלון בראון, נחת היום (שבת) בישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה בתחילת השבוע. בראון הוא הזר היחיד שנמצא עד כה בסגל של ארז אדלשטיין, והוא התקבל בשדה התעופה על ידי אנשי הקבוצה: "אני שמח מאוד להגיע. שמעתי דברים טובים על המועדון, ואני כבר מצפה לפגוש את אוהדי הקבוצה, שסיפרו לי שהם נחשבים לאוהדים חמים ותומכים מאוד".

קרלון בראון במדי גולדן סטייט ווריורס מול כריס דגלאס רוברטס. Stephen Dunn, GettyImages
כבר נרגש. בראון/GettyImages, Stephen Dunn

בראון (24, 1.95) החל את קריירת המכללות ב-2008 באוניברסיטת יוטה. כבר בשנתו הראשונה היה שחקן חמישייה ובשנתו האחרונה העמיד ממוצעים של 12.6 נקודות 4.1 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים. לאחר שלוש שנים ביוטה, החליט לעזוב וכתוצאה מכך נכנס להסגר למשך שנה. כשחזר לשחק ב-2012, שנתו האחרונה בקולג'ים, שיחק באוניברסיטת קולורדו והוכרז כ-MVP של קונפרנס הPAC-12 בזכות ממוצעים של 12.6 נקודות, 3.8 ריבאונדים, ו-2 אסיסטים למשחק. בראון הוביל בשנה זו את קולורדו לסיבוב השלישי בטורניר ה-NCAA לראשונה לאחר תשע שנים.

בעונה האחרונה חתם בגולדן סטייט ווריירס, אך שוחרר לאחר חודש ועבר לשחק בסנטה קרוז מליגת הפיתוח האמריקאית. לאחר מספר חודשים עבר לאיידהו, שם העמיד ממוצעים של 12.3 נקודות למשחק, 3.4 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק.

כאמור, הסגל הזר של ארז אדלשטיין חסר בשלב זה שלושה שחקנים. בהפועל תל אביב לא פוסלים אפשרות להחזיר את קרטיס קלי, כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, אך בשלב זה עדיין מנסים למצות אפשרויות אחרות. הסגל הישראלי של האדומים, שכבר החלו להתאמן בשבוע שעבר, מונה את רביב לימונד ויונתן שולדברנד, שיצטרפו לאימונים לאחר אליפות אירופה, כמו גם מתן נאור, יותם שירן, טמיר אריאלי, רום גפן וגולן גוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully