וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול-יונייטד 0:1, ארסנל-טוטנהאם 0:1

יום ראשון הגדול הסתיים עם ניצחונות של שתי הביתיות. סטארידג' כבש עבור ליברפול, ז'ירו העניק ניצחון לתותחנים

המחזור השלישי בפרמיירליג האנגלית הגיע לשיאו היום (ראשון) עם שני משחקים נהדרים. ליברפול פתחה את היום עם 0:1 יוקרתי על מנצ'סטר יונייטד במאבק בין שתי הקבוצות הכי מעוטרות בכדורגל האנגלי ומאוחר יותר ארסנל ניצחה את טוטנהאם בתוצאה זהה. במשחק נוסף סוונסי גברה על ווסט ברומיץ' 0:2 בחוץ משערים של בן דייויס (22) ופאבלו הרננדס (83).

חלוץ ליברפול דניאל סטארידג' חוגג שער מול מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey, GettyImages
ממשיך לחגוג. סטארידג'/GettyImages, Alex Livesey

ליברפול - מנצ'סטר יונייטד 0:1

איזו פתיחת עונה מצוינת לליברפול, שמעבר לשלוש הנקודות היום השיגה גם הרבה יוקרה ורוח גבית אדירה לקראת ההמשך. הקבוצה של ברנדן רוג'רס עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים, כולם 0:1 כשהכובש הוא דניאל סטארידג'. אגב, ליברפול לא ניצחה בשלושת המחזורים הראשונים מאז תחילת עונת 1994-95. מנצ'סטר יונייטד לעומת זאת, עם ארבע נקודות מתשע אפשריות ודייויד מויס סופר משחק 12 בקריירת האימון ללא ניצחון באנפילד.

לפני המשחק אוהדי ליברפול ציינו בצורה מופתית את יום הולדתו ה-100 של המאמן האגדי ביל שאנקלי (שיחול מחר) ושלוש דקות ו-20 שניות אחרי השריקה הם קפצו לשמיים. דניאל אגר הגיע ראשון לכדור קרן ונגח לכיוון השער ודניאל סטארידג' - מי אם לא הוא - המשיך בנגיחה משלו פנימה. 0:1 לליברפול.

בהמשך התפתח משחק שווה כוחות. דני וולבק ורובין ואן פרסי ניסו לאזן בצד אחד, סטיבן ג'רארד סיכן בצד השני ואחרי 45 דקות ליברפול ירדה להפסקה ביתרון, לא לפני שההולנדי העצבני מספיק להתעמת עם מרטין שקרטל ועם ג'רארד.

המחצית השנייה נפתחה באותו קצב בו הסתיימה הראשונה: מהיר ועצבני. אשלי יאנג היה קרוב לשוויון עם בעיטה מ-16 מטר, אבל גלן ג'ונסון בלם. מאוחר יותר גם ריאן גיגס לא היה רחוק, אבל נגיחה שלו נעצרה בידיים של מיניולה. השוער הבלגי גם הדף ניסיון מרחוק של נאני המחליף, ואן פרסי בעט החוצה ממצב נוח בדקה ה-87 ובסיום 0:1 לליברפול.

ליברפול: סימון מיניולה, גלן ג'ונסון (אנדרה וויזדום, 78), דניאל אגר, דניאל שקרטל, חוסה אנריקה, לוקאס, ג'ורדן הנדרסון, סטיבן ג'רארד, פיליפה קוטיניו (לואיס אלברטו, 84), יאגו אספאס (ראהים סטרלינג, 60), דניאל סטארידג'.

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, פיל ג'ונס (אנטוניו ולנסיה, 37), נמניה וידיץ', ריו פרדיננד, פטריס אברה, מייקל קאריק, טום קלברלי, ריאן גיגס (חאבייר הרננדס, 83), אשלי יאנג (נאני, 73), דני וולבק, רובין ואן פרסי.

שחקן ליברפול, סטיבן ג'רארד, מול שחקן מנצ'סטר יונייטד, אשלי יאנג. רויטרס
מאבק על הרבה יותר משלוש נקודות. ג'רארד מול יאנג/רויטרס

ארסנל - טוטנהאם 0:1

טוטנהאם הוציאה בקיץ הנוכחי כ-121 מיליון ליש"ט על רכש שהם בערך 121 מיליון ליש"ט יותר ממה שארסנל שילמה, אבל על הדשא זה לא בא לידי ביטוי והתותחנים השיגו ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות. טוטנהאם תתרכז כעת במאמץ לחבר בין כל החוליות החדשות והיא קיבלה חדשה רעה מעבר להפסד: פציעה של אטיין קאפו שנראתה חמורה ביותר.

כיאה למשחק צמרת מבטיח, המשחק סיפק כדורגל מצוין וקצבי. שתי הקבוצות איימו על השערים עד שבדקה ה-23 רוזיצקי מצא את וולקוט בצד ימין, החלוץ האנגלי שלח כדור רוחב ואוליבייה ז'ירו הקדים את דוסון ובעט פנימה. שער מצוין של הצרפתי ו-0:1 לארסנל.

טוטנהאם ניסתה לחזור במחצית השנייה, אבל ארסנל הייתה יותר מסוכנת. ז'ירו כמעט השלים צמד בדקה ה-64 ובהמשך לוריס יצא נהדר ומנע ספיגה נוספת. רבע שעה לסיום, התרנגולים קיבלו הזדמנות פז, אבל שצ'סני הדף נהדר ניסיון של דפו ומיד לאחר מכן ז'ירו בלם על הקו בעיטה של סולדאדו.

ארסנל: וויטק שצ'סני, קרל ג'נקינסון, פר מרטסאקר, לורן קוסיילני, קירן גיבס, ארון ראמזי, ג'ק ווילשר (מתיו פלאמיני, 43), תומאש רוזיצקי (נאצ'ו מונריאל, 79), סנטי קאסורלה, תיאו וולקוט (בקארי סאניה, 90+1), אוליבייה ז'ירו.

טוטנהאם: הוגו לוריס, קייל ווקר, מייקל דוסון, יאן ורטונגן, דני רוז, אטיין קאפו (סנדרו, 75), פאוליניו, מוסא דמבלה (ג'רמיין דפו, 69), נאסר שאדלי, אנדרוס טאונסנד (אריק לאמלה, 75), רוברטו סולדאדו.

אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
שער של חלוץ גדול. ז'ירו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully