וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 31.8

כריסטיאן טייו נשאר בברצלונה, ליברפול עם שלוש רכישות ב-25 מיליון ליש"ט, דרדיוק חזר ללברקוזן, מילוש קראסיץ' בצרפת, סרדר טאסקי ברוסיה

העברות

* יום גדוש בליברפול ערב המשחק נגד מנצ'סטר יונייטד: ממאדו סאקו נרכש מפ.ס.ז' תמורת כ-17 מיליון ליש"ט, טיאגו אילורי הגיע מספורטינג ליסבון תמורת כ-8 מיליון ליש"ט ו-ויקטור מוזס הושאל מצ'לסי.

* כריסטיאן טייו חתם על הארכת חוזה בברצלונה לשנתיים נוספות והוא יישאר בקאמפ נואו עד 2018. סעיף היציאה שלו יעמוד כעת על 25 מיליון יורו. "אני שמח מאוד לחדש את החוזה. זה חלום להישאר במועדון הזה עוד הרבה שנים", אמר לאחר החתימה.

* טובי אלדרווירלד, בלמה הבלגי בן ה-24 של אייאקס, הגיע למדריד כדי לחתום על חוזה לארבע שנים באתלטיקו, שם חבר לבן ארצו טיבו קורטואה. עלות העסקה: כ-7 מיליון יורו. מרטין דמיצ'ליס, שהגיע הקיץ ממלאגה, צפוי לעבור למנצ'סטר סיטי.

* יום עמוס בבאסטיה: הצרפתים מכרו לאולימפיאקוס את הקשר סמבו יטאברה תמורת 2.2 מיליון יורו, ומנגד שאלו מפנרבחצ'ה את הקשר הסרבי מילוש קראסיץ'.

* אולימפיאקוס הוסיפה לעצמה רכש נוסף מהליגה הצרפתית: הקשר האחורי של מונאקו, דלווין נדינגה שמגיע אליה בהשאלה. ליוונים אופציה לרכוש אותו תמורת 3 מיליון יורו בסוף העונה.

* גם ראן עשתה חיזוקים אחרונים לקראת סגירת חלון ההעברות. היא רכשה מטולוז את המגן השמאלי שייק מבנג תמורת 2 מיליון יורו ושילמה ללאנוס חצי מיליון יורו עבור שאילתו של החלוץ הארגנטינאי סילביו רומרו. לצרפתים אופציה לרכוש את רומרו בתום העונה.

* ספרטק מוסקבה שילמה לשטוטגרט כ-4 מיליון יורו ורכשה ממנה את הבלם המוערך סרדר טאסקי (26). הגרמני-טורקי חתם בספרטק לארבע שנים.

* אודינזה השאילה לטורינו את המגן השמאלי ג'ובאני פסקוואלה ולליבורנו את הבלם אנדראה קודה.

* הקשר הספרדי ויטולו, 29, שוחרר ללא תמורה מפנאתינייקוס וחתם לשלוש שנים באלאזיגספור. זו התחנה הראשונה שלו בטורקיה אחרי שביוון הוא שיחק גם באריס ובפאוק סלוניקי.

שחקן נבחרת גרמניה סרדאר טאסקי. Matthias Schrader, AP
משטוטגרט לספרטק מוסקבה. טאסקי/AP, Matthias Schrader

* פורטו שיחררה את הבלם הפורטוגלי הנריקה סרנו, 28, שהצטרף בהעברה חופשית לקייסריספור. הוא חתם לשנתיים בקבוצה המאומנת על ידי שחקן העבר האגדי רוברט פרוסינצקי.

* הקשר האחורי מקוטו האסבה (29), קפטן נבחרת יפן, עזב את וולפסבורג אחרי חמש שנים וחתם בנירנברג עד 2016.

* שאלקה צירפה בהשאלה את דניס אאוגו, המגן/קשר שמגיע מהמבורג. לעומתו, החלוץ הפיני טמו פוקי עבר לסלטיק וחתם לארבע שנים.

* אנז'י מחצ'קלה לא רק מוכרת ומשחררת. הקבוצה מדגסטן שפצחה לאחרונה במכירת חיסול של כל כוכביה הגדולים, קנתה מרוסטוב את המגן הימני קמיל אגלארוב. האירוניה: אנז'י מכרה את אגלארוב לאותה רוסטוב לפני כחודש וחצי תמורת 600 אלף יורו ועכשיו קנתה אותו ב-800 אלף.

* ארן דרדיוק חזר לבאייר לברקוזן קצת יותר משנה אחרי שהוא נמכר להופנהיים תמורת 5.5 מיליון יורו. לברקוזן שילמה כעת חצי מיליון יורו עבור שאילתו לשנה והיא תוכל לרכוש אותו בסוף העונה.

* הקשר בן ה-23 ג'ונתן ויירה הושאל מוולנסיה לראיו וייקאנו. ויירה שותף ב-18 משחקי ליגה במדי העטלפים בעונה שעברה, 11 מהם כמחליף.

* סביליה הודיעה שהקשר האיטלקי טיבריו גוארנטה חזר לאיטליה כדי להצטרף לקטאניה בהשאלה לעונה אחת.

* סביליה גם הביאה לעונת השאלה את קשר ריאל מדריד הצעיר דניס צ'רישב.

כריסטיאן טייו שחקן ברצלונה. רויטרס
לא הולך לשום מקום. טייו/רויטרס

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה משופרת לאתלטיק בילבאו תמורת הקשר אנדר הררה אחרי שההצעה הקודמת בגובה 21 מיליון ליש"ט נתקלה בסירוב על ידי הספרדים.

* מי שעוד נמצא על הכוונת של מילאן הוא היפני קייסוקה הונדה. אדריאנו גליאני אמר על כך: "אנחנו נמצאים במגעים עם צסק"א מסוקבה כדי לצרף את הונדה. אנחנו רוצים לצרף אותו באופן מיידי ולא כשחקן חופשי בינואר".

* קשרה של מנצ'סטר סיטי גארת' בארי מוכן לקצץ בשכר שלו כדי לקבל השאלה לאברטון, כך מדווחים ב'דיילי מייל'.

* סנדרלנד קרובה להשלים את העסקה עם סוונסי לצירופו של הקשר קי סונג-יאנג בהשאלה לעונה אחת.

* טוטנהאם לא עוצרת, ואחרי ההחתמה של כריסטיאן אריקסן, היא כבר לוטשת עיניים לכיוונו של חואן מאטה, אבל ברשת סקיי מדווחים שההצעה שלה בגובה 35 מיליון יורו נדחתה.

חואן מאטה שחקן צ'לסי. AP
יעבור גם הוא לטוטנהאם? מאטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully