וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבך: למאר אודום נעצר על נהיגה תחת השפעת אלכוהול

הכוכב שהשתמש בסמים קשים במשך שנתיים נעצר על ידי המשטרה, סירב לשתף פעולה, נלקח לחקירה ושוחרר בערבות

זה רק הולך ומסתבך: למאר אודום שוב בצרות, והפעם מתברר כי בליל שישי הוא נעצר על ידי המשטרה בחשד שנהג תחת השפעת אלכוהול. אודום נלקח לתחנת המשטרה בשעות הצהריים אחרי ששוטרים בקליפורניה זיהו את מכונית המרצדס-בנץ שלו חולפת במקום ונוסעת בצורה לא סדירה עם לא מעט פיתולים בדרך.

השוטרים ניסו לגרום לו לעצור, אבל ללא הצלחה עד שלבסוף הוא נעתר לבקשתם. על פי הודעת המשטרה, אודום היה מושפע מצריכת אלכוהול ולא הצליח אפילו לבצע את בדיקות המשטרה. גם לאחר שהוא נלקח מהמקום, הוא סירב לכל הבדיקות שביקשה המשטרה לבצע והוא נלקח לחקירה בחשד לנהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים. אודום נכלא ושוחרר בערבות בגובה 15 אלף דולר.

דיווח: אודום השתמש בסמים קשים בשנתיים האחרונות

דיווח: חבריו של אודום מנסים להכניס אותו לגמילה

למאר אודום, לוס אנג'לס קליפרס. AP
איפה זה ייגמר? למאר אודום/AP

כזכור, בדיוק לפני שבוע החלו דיווחים בארצות הברית על הצרות של אודום כאשר התברר כי הוא גורש מביתו על ידי אישתו שניסתה לשלוח אותו לגמילה ללא הצלחה. בין השאר נטען כי הוא השתמש בסמים קשים במהלך השנתיים האחרונות וברח מגמילה שאליה נשלח. זמן קצר חלף והתברר שגם חבריו עמלים בימים האחרונים כדי להכניס אותו לגמילה.

אודום סיים את העונה האחרונה בלוס אנג'לס קליפרס אבל הוא נחשב כעת לשחקן חופשי ונראה שבעקבות העובדה ששמו בולט כעת בנסיבות שליליות במיוחד, יהיה קשה לו למצוא קבוצה לעונה הקרובה.

במהלך העונה האחרונה העמיד השחקן ארבע נקודות בלבד בממוצע למשחק בעונה הסדירה וחמש במהלך הפלייאוף. כמו כן הוא סיפק 1.7-1.8 אסיסטים בממוצע ו-5.9 ריבאונדים בעונה הסדירה ו-3.8 במהלך הפלייאוף.

במהלך עונת 2001 אודום כבר הסתבך עם סמים אחרי שנתפס בפעם השנייה תוך שמונה חודשים כשבגופו חומרים אסורים. לאחר מכן הוא הודה כי עישן מריחואנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully