וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ניר ביטון חתם בסלטיק לארבע שנים

הקשר הצעיר מצטרף לאימפריה הסקוטית והוצג במדיה. סלטיק מסרה: "אנחנו מאושרים", אשדוד תקבל כמיליון יורו

ברכות לניר ביטון, שהפך היום (שישי) באופן רשמי לשחקן סלטיק, שהודיעה על החתמתו של הקשר על חוזה לארבע שנים.

"אנו מאושרים להודיע כי ביטון חתם במועדון. הישראלי הבינלאומי המוכשר מצטרף ממ.ס. אשדוד, שהיא גם המועדון הקודם של אפה אמברוז", נמסר בהודעת המועדון, "ביטון בן ה-21 יצטרף לבן ארצו בירם כיאל בשורות אלופת סקוטלנד ויהיה חלק מקמפיין הקבוצה בליגת האלופות". בביטון הוצג היום במדי סלטיק. "אני מאוד שמח לחתום בסלטיק, זה מועדון גדול באירופה, יש לי כאן את בירם שאני מכיר, והוא אמר לי שזה מועדון מעולה עם אוהדים מעולים", אמר ביטון לאתר הרשמי של סלטיק, "סלטיק כל שנה מתחרה גם באירופה, ואני מקווה להחזיר לכל האנשים שמאמינים בי. אני שחקן טכני, פיזי, אבל עכשיו בסלטיק אני חייב לשפר כל אספקט במשחק שלי. זאת תהיה הפעם הראשונה שלי בליגת האלופות, מחכות לנו יריבות גדולות כמו ברצלונה, מילאן ואייאקס".

בעקבות הפגישה של ג?קי בן זקן בשבוע שעבר עם נשיא סלטיק בגלזגו, אשדוד תקבל מיליון יורו, ובנוסף להם גם עוד 400 אלף יורו במהלך החוזה, בכפוף להשגים של סלטיק וכן 25 אחוזים מהעברה עתידית. נחום ישתכר כ-500 אלף ליש"ט ברוטו בשנה, כולל מענקים.

קפטן הנבחרת הצעירה ניר ביטון. קובי אליהו
יפגוש את ברצלונה. ביטון/קובי אליהו

ביטון, שגדל באשדוד, היה בקיץ שעבר על הכוונת של מנצ'סטר סיטי ואף נטל חלק במספר משחקי אימון של המועדון האנגלי, אך לבסוף חזר לעונה נוספת באשדוד. הוא היה אחד הברגים המרכזיים של נבחרת ישראל הצעירה ביורו הביתי שנערך ביוני ולפני מספר ימים דווח על התעניינות של סלטיק בו.

אשדוד תקבל כמיליון יורו עבור 80 אחוז מכרטיס השחקן של ביטון ועשויה לקבל מאות אלפי יורו נוספים אם סלטיק תעפיל לליגת האלופות בכל אחת משלוש העונות הקרובות.

סלטיק היא כאמור אלופת סקוטלנד המכהנת, לאחר שזכתה בעונה שעברה באליפות שנייה ברציפות ו-44 בתולדותיה, כשהיא משלימה דאבל עם זכייה בגביע. אמש הוגרלה הקבוצה לבית המוות של ליגת האלופות, בית ח', בו תתמודד מול ברצלונה, מילאן ואייאקס.

  • עוד באותו נושא:
  • ניר ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully