וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אכזבה מההתקפה. שחר לגבאי: "תקבל דקות"

30.8.2013 / 8:25

במועדון חגגו את ההעפלה, אך היכולת של אבוחצירא ואנדלובו מדאיגה. המגן שלא נכלל בסגל יפתח באשדוד. ציז'יק במונאקו

מכבי חיפה השלימה אמש (חמישי) העפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית, לאחר שחילצה 1:1 ברומניה מול אסטרה וניצחה 1:3 במאזן הכללי. שחקני חיפה חגגו אמש בחדר הלבשה את ההעפלה.

"הגול של ראיוס הוריד מאיתנו הרבה לחץ", הודו השחקנים. "אחרי הגול הראשון שלהם חששנו שכל הקבוצה תלך אחורה, אבל אריק ביקש שלא נשנה את שיטת המשחק והנענו כדור בסבלנות. הגול הגיע בזמן והלחץ ירד. כולם כאן התחילו להמר על תוצאות ההגרלה, חלק גדול הימר שנקבל קבוצה גרמנית. נחכה ונראה מה נקבל".

1:1 לחיפה ברומניה העניק לה מקום בליגה האירופית

אריק בנאדו: "השחקנים ידעו להתעלות, עמדנו במטרה"

אריק בנדו במסיבת העיתונאים לאחר אסטרה ג'ורג'יו מכבי חיפה. מכבי חיפה
מודאג מההתקפה. בנאדו/מכבי חיפה

כהרגלו לאחר ניצחונות, המאמן אריק בנאדו לחץ את ידי השחקנים והודה להם. גם הנשיא יעקב שחר השתתף בחגיגה. חיפה תדע היום (14:00) את מי תפגוש בשלב הבתים, כשהמנכ"ל איתמר צ'יזיק כבר המריא היום להגרלה במונאקו, אבל עוד לפני ההגרלה ידוע כי תשלשל לכיסה 1.57 מיליון יורו ממענקים. הקבוצה תקבל 270 אלף יורו עבור הניצחונות בשני השלבים הקודמים ומענק של 1.3 מיליון יורו עבור ההעפלה לבתים. המענקים הללו לא כוללים כמובן הכנסות מזכויות שידור ופרסום. המענקים בשלב הבא: 200 אלף יורו לניצחון, 100 אלף לתיקו ויש גם מענק מיקום: 400 אלף יורו למקום הראשון ומחצית מהסכום למקום השני.

כפי שפורסם אתמול, המגן אלעד גבאי, שהתאכזב מכך שלא נכלל בסגל, הודיע לראשי המועדון כי הוא מתכוון להישאר בקבוצה וצפוי לפתוח כבר ביום ראשון בהרכב מול אשדוד. גבאי אמר אתמול למקורביו: "לא שמחתי כשגיליתי שאני לא בסגל, אבל כרגע אני שחקן מכבי חיפה ולא מתכוון לעזוב. אתן את הכל במשחק באשדוד". לפני המשחק גבאי שלח מסר דומה גם לאנשי מכבי חיפה ושוחח בעניין עם שחר שאמר לו: "אתה נשאר בקבוצה ותקבל עוד הרבה דקות העונה". במועדון אמרו: "גבאי נשאר במכבי חיפה. הוא שחקן מצוין ויקבל עוד הרבה דקות העונה, אולי כבר ביום ראשון".

המגן היה צפוי לפתוח במשחק באשדוד גם ללא קשר לפציעת אייל משומר, שפציעתו אינה נראית חמורה, לאור הרוטציה שבנאדו מתכנן. למרות זאת, חלק משחקני הקבוצה אמרו אתמול כי ההחלטה לפתוח בהרכב עם שני המגנים הפצועים הייתה מיותרת.

שמעון אבוחצירא, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
דאגה מאחוז ניצול המצבים. אבוחצירא/אדריאן הרבשטיין

עוד עניין שמטריד את המועדון: אחוז ניצול המצבים בחלק הקדמי. במועדון מצפים ששמעון אבוחצירא יהיה מרוכז יותר ליד השער. מדינו אנדלובו ישנה אכזבה ללא קשר לפציעה שעבר ואם יגיע חלוץ זר, בכל שלב שהוא, הוא יעזוב. "היכולת הזאת", אמרו אתמול גורמים במועדון, "טובה אולי מול קבוצות מהדרג הרביעי, אך לא תספיק לשלב הבא". ז'רמי בוקילה על סף סיכום בטרק גרוז'ני וחיפה מחפשת אופציה נוספת. דודו ביטון עדיין מסרב לחזור לישראל, אך אתמול הוא שוב לא נכלל בסגל סטנדרד ליאז' וייתכן שישנה את דעתו בהמשך. אם חיפה תחתים חלוץ אחרי יום שני הוא לא יוכל לשחק בשלב הבתים בכל מקרה.

אייל גולסה טרם הביא הצעה מקבוצה באירופה וסוף השבוע הנוכחי הוא המועד האחרון שלו, לפני שייקרא לשיחה על עתידו. גולסה לא שותף אתמול ובחיפה ימתינו עד יום ראשון לפני שיזמנו אותו לשיחה. גם אביחי ידין ועידן ורד שלא שותפו עשויים לקבל דקות ביום ראשון באשדוד. אנדריי פיליאבסקי רשם יכולת טובה אתמול ולא מן הנמנע שבנאדו יערוך בקרוב רוטציה בינו לבין אדין צוצאליץ'. סינטאיהו סלליך אמור לסכם בקרוב את תנאי העברתו לבית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully