וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מויאל: "ידעתי טוב מאוד מה אני עושה"

30.8.2013 / 6:41

הקשר עלה עם שריף לשלב הבתים של הליגה האירופית ונבחר למצטיין: "תמיד כיוונתי למקומות האלה. ליגה אירופית זה שדרוג"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היתה שמחה אדירה, הקהל נתן לנו גב גדול והיה שווה לשחק פצוע בשבילו". מויאל במדי שריף/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאשר קובי מויאל עזב את בית"ר ירושלים לפני כחודש, לשריף טירספול המולדבית, היו לא מעט אנשים שהרימו גבה. בתחילה, גם מויאל לא כל כך הבין באיזו קבוצה מדובר אך לאחר שבירר פרטים והבין שמדובר במועדון ברמה גבוהה מאוד, עם כסף ושאיפות להצליח ביבשת, הוא לא חשב פעמיים. האתגר הגדול של מויאל היה צמד המשחקים נגד וויבודינה, בה המנצחת בין השתיים עולה לליגה האירופית.

לאחר שבמשחק הראשון בסרביה סיימו הקבוצות בתיקו 1:1, אמש (חמישי) ניצחו מויאל ושריף 1:2 לאחר שהובילו 0:2 והסרבים צימקו בדקה ה-90. מויאל נבחר לשחקן המצטיין בתחנת הטלוויזיה המולדבית וזכה להרבה מאוד הודעות וברכות מחבריו בארץ ובני משפחתו. מויאל אמר לאחר המשחק: "חבל שאנשים זלזלו, אבל אני ידעתי טוב מאוד מה אני עושה. ביררתי היטב על המועדון והקבוצה לפני שהגעתי לכאן. יש לנו קבוצה חזקה ועשינו הישג שמכוונים אליו כבר מספר שנים כאן. היתה שמחה אדירה, הקהל נתן לנו גב גדול והיה שווה לשחק פצוע בשבילו".

מויאל לא התאמן בין המשחקים בשל מתיחה ועלה לשחק לאחר מספר זריקות שקיבל ואמר: "זה שווה את הכול. משחק כזה לא מפסידים גם אם עולים על רגל אחת. רבע שעה לסיום הכאבים התגברו והוחלפתי אבל כשכל הקהל עומד על הרגליים ומעריך את מה שנתת זה האושר הכי גדול שיש. תמיד חלמתי וכיוונתי למטרות האלה של ליגה אירופית והצלחה ביבשת. אני יודע שאוהדי בית"ר שמחים בשבילי ומרגישים שייכים וההישג הזה הוא גם שלהם, הם מלווים אותי בכל פינה".

מויאל זכאי למענק עלייה של כ-50 אלף יורו. על ההגרלה מחר והיריבות אותן היה רוצה לפגוש אמר מויאל: "מי חושב על זה? אני עדיין סחוט מהמאמץ של המשחק ורק רוצה להירגע קצת היום. מה שיבוא יבוא. אנחנו לא מרגישים שעשינו את שלנו, ננסה לעשות דברים יפים גם בשלב הבתים".

מויאל בשלב הבתים, גם לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully