וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "זה לא אני נגד פפ. זה צ'לסי נגד באיירן"

המיוחד כעס על ההשוואות ערב הסופרקאפ (ו', 21:45, ספ' 5): "אם תשאלו על בארסה וריאל, אני לא פה". פפ: "צריך זמן"

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. AP
"על ויין רוני אין לי מה לומר. הוא שחקן של מנצ'סטר יונייטד ואין מה להוסיף". מוריניו/AP

אמנם זו רק התחלת העונה, ומפגש הסופרקאפ הוא לא החשוב ביותר בלוח השנה של קבוצות הכדורגל, אבל כשז'וזה מוריניו ופפ גווארדיולה נפגשים, זה תמיד חם. מחר (שישי, 21:45, ספורט5) זה יקרה, כשבאיירן מינכן, אלופת אירופה, תפגוש את צ'לסי, אלופת הליגה האירופית.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
"אני מרגיש צעיר, בעתיד אלך לאמן באנגליה אבל כרגע אני רוצה להיות הכי טוב פה. מחר יש לנו אתגר". גווארדיולה/GettyImages

"לצ'לסי יש מאמן נהדר, ולבאיירן גם", אמר פפ גווארדיולה במסיבת עיתונאים לקראת המשחק, שייערך בפראג. "יש לנו כבוד גדול למוריניו ולקריירה שלו".

על עצמו אמר פפ: "אני מרגיש צעיר, בעתיד אלך לאמן באנגליה אבל כרגע אני רוצה להיות הכי טוב פה. מחר יש לנו אתגר. אני צריך עוד זמן בקבוצה, לשחק כמו ברצלונה זה בלתי אפשרי, בגלל שהאיכויות של הקבוצות שונות".

הקפטן פיליפ לאהם הוסיף: "המאמן שלנו טקטי מאוד, הוא דורש מצוינות וייקח זמן שנגיע לשלמות".

צ'לסי ניצחה את באיירן מינכן בגמר האלופות של 2012, והנשיא של באיירן, אולי הנס, הגיב ש"אין שום תשוקה בנקמה. בעונה שעברה היינו הכי טובים באירופה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
פיליפ לאהם שחקן באיירן מינכן. GettyImages
"המאמן שלנו טקטי מאוד, הוא דורש מצוינות וייקח זמן שנגיע לשלמות". לאהם/GettyImages

מכיוון הקבוצה הלונדונית הגיעו הרבה חדשות בימים האחרונים. וויליאן חתם, וגם סמואל אטו, ונשמעו גם עדכונים לפיהם מקומו של חואן מאטה בקבוצה מעורער. מוריניו הבהיר שלא כך הדבר: "זו הנטייה היום, שכולם מדברים על שחקנים שלא משחקים. מאטה לא שיחק מול מנצ'סטר יונייטד, זו היתה האופציה שלי. תמיד יש לי סיבות. אני מרגיש שמחובתי להסביר לשחקנים שלי את ההחלטות שלי. אני לא חושב שזה מתפקידי להסביר זאת לתקשורת. הכול ברור ביני ובינו ואין בעיות. הוא שחקן חשוב, הוא רוצה להישאר ואני רוצה שהוא יישאר".

חואן מאטה שחקן צ'לסי. AP
"אני מרגיש שמחובתי להסביר לשחקנים שלי את ההחלטות שלי. אני לא חושב שזה מתפקידי להסביר זאת לתקשורת. הכול ברור ביני ובינו ואין בעיות. הוא שחקן חשוב, הוא רוצה להישאר ואני רוצה שהוא יישאר". מוריניו על מאטה/AP

אחרי שאטו חתם בקבוצה, הוסיף המיוחד: "על ויין רוני אין לי מה לומר. הוא שחקן של מנצ'סטר יונייטד ואין מה להוסיף".

על המשחק והיריבות הגדולה מול פפ אמר מוריניו: "רק קבוצות עם מנטליות נהדרת ויכולת פנטסטית מצליחות לזכות בטרבל. לשחק מול הקבוצה הכי טובה בעולם בשנה שעברה - זה אתגר גדול עבורנו. זה טוב לנו לבדוק איפה אנחנו עומדים ביחס לקבוצה הטובה בעולם".

מוריניו כמו מוריניו, כמובן שהתחמם בשלב כלשהו, כשעיתונאי במסיבת העיתונאים טען שהמיוחד ניצח את גווארדיולה רק בשלושה מפגשים מתוך 15. "הסטטיסטיקה שלך שגויה", ירה מוריניו. "לך ותבדוק מה קרה כשהייתי עם אינטר בחצי גמר האלופות מול ברצלונה, בגמר גביע המלך בספרד, בסופרקאפ הספרדי. אולי אתה צודק ואני טועה אבל לא אכפת לי. זה לא נוגע לשנינו. זה באיירן מול צ'לסי".

עיתונאי אחר אמר שברצלונה תחת פפ החזיקה בתדמית של כדורגל יפה, וריאל של מוריניו פחות. "אם אתה תשאל שאלות על צ'לסי אני פה עד השעה ארבע", הגיב המיוחד. "אם אתה שואל שאלות על ריאל או ברצלונה אז אני לא פה".

ופטר צ'ך, שעבורו זה יהיה משחק ביתי, סיכם באופטימיות: "מוריניו יודע מה שאנחנו חושבים. הצלחנו איתו כל כך הרבה בעבר. אני שמח שיש לנו הזדמנות להצליח שוב כמו בעבר, ואולי אף יותר מכך. אם נעשה זאת - זה יהיה תסריט מושלם".

פטר צ'ך שוער צ'לסי. AP
מחפש את התסריט המושלם. צ'ך/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully