וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה כבש צמד והודיע: "רוצה לעזוב את ריאל מדריד"

הברזילאי הצטיין ב-0:4 על לה קורוניה במשחק ידידות, אבל הצהיר לאחר מכן: "יהיה טוב יותר לי ולקבוצה אם אעזוב"

כריסטיאנו רונאלדו לא הגיע הערב (חמישי) למונאקו כדי להשתתף בהגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות או בטקס בחירת שחקן העונה של אופ"א, שם ידע שלמרות המועמדות אין לו סיכוי ממשי לזכות. הפורטוגלי היה בכלל באצטדיון ריאסור של דפורטיבו לה קורוניה, כאשר ריאל מדריד פגשה למשחק ידידות במסגרת גביע טרסה הררה את דפור וניצחה 0:4. רונאלדו פתח בהרכב, אבל לא כבש בבליץ של ריאל, שמצאה את הרשת שלוש פעמים ב-16 דקות הפתיחה ואז נחה, אולי כהכנה למפגשים העתידיים מול יובנטוס בליגת האלופות, עד שקאקה חתם עם הרביעי.

השער השני שלו במשחק לא היה המילה האחרונה של קאקה. מיד לאחר המשחק אמר הברזילאי: "הדבר הטוב ביותר עבורי ועבור ריאל יהיה שאעזוב. אנסה לפתור את זה עד יום שני ולמצוא קבוצה חדשה".

קאקה, שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
הצטיין, אבל רוצה ללכת. קאקה/רויטרס

קרלו אנצ'לוטי פתח במשחק האימון עם איקר קסיאס בין הקורות, כשגם דני קרבחאל חזר להרכב ונאצ'ו הצעיר תופקד כבלם. אל איסקו ורונאלדו, הצטרפו הפעם בקישור ובהתקפה קאזמירו, קאקה, חסה רודריגס ואלברו מוראטה. כבר בדקה השישית בישל רונאלדו לקאקה, ובדקה ה-12 הגיע תורו של מוראטה להכניע את חרמן לוקס. דפור, שירדה לליגה השנייה ופתחה את העונה עם הפסד וניצחון, לא הספיקה לעכל את השני ואחרי ארבע דקות הוציאה עוד כדור מהרשת. הפעם היה זה קאזמירו הבזילאי שנגח פנימה.

שערים נוספים לא נפלו במחצית הראשונה, וגם לא לאחר ההפסקה, אז נרשמו כמה החמצות גדולות של הבלאנקוס. רק בדקה ה-85 זזה הרשת שוב, כשקאקה הברזילאי השלים צמד קל ואז התפנה לדבר. ריאל תנסה לשמור על מאזן הליגה המושלם שלה ביום ראשון, כשתארח במשחק הצהריים (13:00) את אתלטיק בילבאו המושלמת אף היא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully