וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה ניצחה את לברקוזן, הופעת בכורה לבואטנג

הקבוצה מגלזנקירשן הרסה ליריבתה את המאזן המושלם עם 0:2 חלק, הוגר ופרפאן כבשו, 84 דקות לרכש שהגיע ממילאן

המחזור הרביעי בבונדסליגה החל כבר ביום שלישי עם הפתעה גדולה כשבאיירן מינכן איבדה נקודות ב-1:1 מול פרייבורג. הבווארים שיחקו מוקדם ולאחר מכן המשיכו לפראג כדי לזכות בסופרקאפ האירופי הדרמטי, וביום שבת המחזור נמשך עם שישה משחקים נוספים כשבמשחק המרכזי השיגה שאלקה ניצחון בכורה, 0:2 מול באייר לברקוזן החזקה. קווין פרינס בואטנג, קשר הרכש שהגיע ממילאן פתח בהרכב ושיחק 84 דקות. כמו באיירן ולברקוזן, גם מיינץ איבדה את המאזן המושלם כשהובסה 4:1 בהאנובר. מנשנגלדבאך ניצחה 1:4 את ורדר ברמן, המבורג חגגה ניצחון בכורה העונה עם 0:4 על בראונשוויג וגם וולפסבורג ואוגסבורג ניצחו.

קווין פרינס בואטנג שחקן שאלקה. רויטרס
הופעת בכורה מוצלחת. פרינס בואטנג/רויטרס

שאלקה - באייר לברקוזן 0:2

אחרי הניצחון על פאוק סלוניקי וההעפלה לליגת האלופות, שאלקה חזרה לליגה והשיגה ניצחון בכורה דווקא מול לברקוזן, שהייתה מושלמת ערב המחזור, ולמרות הרכב חסר מאוד, ללא הובדס ופוקס המושעים והונטלאר הפצוע. מי שערך בכורה בהרכב של קלר היה קווין פרינס בואטנג, הקשר הגנאי שהגיע רק ביממה האחרונה ממילאן. מרקו הוגר הצעיר שבר את הקרח אחרי חצי שעה של משחק כשהתרומם מעל הגנת לברקוזן ונגח פנימה כדור חופשי שהרים ג'פרסון פרפאן. הפרואני היה זה שהבטיח את הניצחון עם שער בפנדל בדקה ה-84. כאמור, לברקוזן שמטה נקודות ראשונות אחרי ארבעה מחזורים. שאלקה משיגה ניצחון בכורה וכשהיא תחזור לשחק בסגל מלא, היא צפויה לחזור חזק לעניינים ולהתברג בצמרת של הבונדסליגה.

ארתור סובייך, מאמה בירם דיוף שחקני האנובר. GettyImages
שלוש משלוש בבית. ארתור סובייך, מאמה בירם דיוף/GettyImages

האנובר - מיינץ 1:4

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, המאזן המושלם של מיינץ נקטע ב-HDI ארינה, שם האנובר רשמה את ניצחון הבית השלישי שלה העונה והביסה את יריבתה. גם ללא סאבולץ' הוסטי המורחק ולמרות שנקלעה לפיגור בדקה ה-12 בעקבות שער של ניקולאי מולר המצוין (שערו החמישי העונה), האנובר דהרה לניצחון. מאמה בירם דיוף השווה בדקה ה-31 וארתור סובייך השלים את המהפך בדקה ה-37, שניהם בנגיחה לאחר אסיסטים של לארס שטינדל. התצוגה הושלמה ב-10 הדקות האחרונות, כשדידייה יא קונאן המחליף הבקיע בדקה ה-80 ושתי דקות לאחר מכן אדגר פריב חתם את התוצאה.

משחקים נוספים:

בורוסיה מנשנגלאדבך - ורדר ברמן 1:4
לגלדבאך: חואן ארנגו (36), רפאל (53), מקס קרוזה (74), פטריק הרמן (85). לברמן: הבארד נורטבייט (69, עצמי)

המבורג - בראונשוויג 0:4
להמבורג: רפאל ואן דר וארט (7), ז'אק זואה (17), הקאן קלחאנוגלו (80 ו-90)

וולפסבורג - הרטה ברלין 0:2
לוולפסבורג: איביצה אוליץ' (42), דייגו (45 בפנדל)

נירנברג - אוגסבורג 1:0
לאוגסבורג: קווין פוגט (84)

רפאל ואן דר וארט שחקן המבורג. GettyImages
ניצחון ראשון העונה. רפאל ואן דר וארט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully