וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורות רעות לוונגר: פודולסקי ייעדר כחודשיים וחצי

הקשר הגרמני סובל מפציעה בשריר הירך האחורי ויחמיץ את הדרבי נגד טוטנהאם בראשון. פלאמיני חזר וחתם לשנתיים

לא לחדשות הללו פילל היום (חמישי) ארסן ונגר: לוקאס פודולסקי ייעדר כחודשיים וחצי בעקבות פציעה קשה שממנה הוא סובל בשריר הירך האחורי. תחילה חשבו הרופאים שלא מדובר בפציעה קשה מדי, אבל הקשר בן ה-28 לא יוכל לשחק בשבועות הקרובים. למרות זאת, ארון רמזי וג'ק ווילשר יהיו כשירים להתמודדות נגד טוטנהאם ביום ראשון.

שחקן ארסנל לוקאס פודולסקי חוגג שער. GettyImages
הפציעה רצינית יותר משחשבו. לוקאס פודולסקי/GettyImages

כזכור, פודולסקי נפצע במהלך הניצחון 0:2 של ארסנל על פנרבחצ'ה במחצית השנייה. התותחנים אמנם קיוו שלא מדובר בפציעה רצינית, אבל בסופו של דבר התברר להם אחרת. "אלו חדשות רעות ללוקאס פודולסקי מכיוון שהוא ייעדר בין שמונה לעשרה שבועות", אמר ונגר לאתר הרשמי של המועדון. "שריר הירך האחורי ניזוק הרבה יותר ממה שחשבנו בהתחלה. זה מאכזב מאוד ואנחנו משלמים מחיר כבד על הניצחון על פנרבחצ'ה. אנחנו צריכים להיות כעת סבלניים".

כאמור, ווילשר ורמזי אמורים להיות כשירים לדרבי הלונדוני על אף הפציעות מאותו משחק נגד פנרבחצ'ה, ו-ונגר הוסיף בעניין: "החדשות לגביהם חיוביות. הם סובלים רק מחבלות והם ישותפו". לגבי יתר הפציעות בקבוצה שלו אמר המאמן: "ארטטה עושה עבודה טובה, אבל יש לו עוד כמה שבועות. תומאס ורמאלן עשוי לחזור אחרי פגרת הנבחרות".

מתיו פלאמיני, ששיחק בארסנל בין השנים 2004 ל-2008, חתם היום על חוזה לשנתיים וחזר למדי התותחנים לאחר חמש עונות במילאן. "אנחנו מאוד מרוצים שמתיו הסכים לחזור אלינו", אמר ונגר. "הוא שחקן מאוד איכותי עם מוסר עבודה גבוה ומנטליות נהדרת. כפי שאנחנו כבר יודעים, מתיו הוא קשר חזק אבל גם יכול לשחק בהגנה. הוא תוספת מצוינת לסגל שלנו".

מתיו פלאמיני שחקן מילאן חוגג. רויטרס
חוזר ללונדון. פלאמיני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully