וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "העונה ליברפול מסוגלת להיאבק על האליפות"

הקפטן הביע אופטימיות לגבי העונה שמצפה לקבוצתו, ומתכונן למשחק מול מנ' יונייטד בראשון: "בבית שלנו אנחנו יכולים לנצח"

כבר הרבה מאוד שנים שליברפול לא מהווה מועמדת רצינית על תואר האליפות בפרמיירליג. הקבוצה ממרסיסייד רואה כבר הרבה שנים את הגב של מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, אך אחרי פתיחת עונה טובה ושני ניצחונות בשני מחזורי הפתיחה, מפלס האופטימיות בליברפול עולה ומי שהתייחס לסיכויי הקבוצה העונה הוא הכוכב הבלתי מעורער והקפטן של הקבוצה, סטיבן ג'רארד.

"כבר הרבה מאוד זמן אנחנו מנסים להיות פקטור במאבק בצמרת, לא רק העונה", כך אמר ג'רארד ל"ליברפול אקו", "הרבה זמן הפער בינינו לצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד הוא גדול מדי וכל שנה אנחנו מנסים לסגור את הפער הזה אבל הפעם התחושה היא שיש משהו שונה. הרוח הקבוצתית מצוינת ויש אמונה בסגל של הקבוצה".

סטיבן ג'רארד, שחקן ליברפול. Clive Brunskill, GettyImages
יילכו עד הסוף? ג'רארד/GettyImages, Clive Brunskill

ביום ראשון האופטימיות של ג'רארד תעמוד למבחן רציני מאוד כשהקבוצה שלו תארח את מנצ'סטר יונייטד האלופה באנפילד. ג'רארד התייחס ליריבה ואמר: "יונייטד הביסה את סוונסי במחזור הפתיחה ושיחקה על התקפות מתפרצות, אבל מול צ'לסי ב-0:0 שתי הקבוצות ביטלו אחת את השניה".

על הסיכויים של ליברפול מול היריבה המושבעת, אמר ג'רארד: "אנחנו יודעים שהולך להיות משחק קשה מאוד. יונייטד תשחק על מתפרצות לדעתי, אבל אנחנו בבית וחייבים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully