וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיעת עוז: ”מינוי חלוץ נגמר בפשע. חתימות זויפו”

צביקה ליבר וצביקה שרף תקפו את מינויו של דן חלוץ ליו"ר האיגוד: "מרכז הפועל לא מינה אותו, נחשפו השקרים והרמאויות"

צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

סיעת "עוז" באיגוד הכדורסל ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים דרמטית בתל אביב. בסיעה, שמהווה את האופוזיציה לאיגוד הכדורסל, הודיעו על כינוסה רק אתמול בשעות הלילה, וניצלו את הבמה כדי לתקוף באופן חריף את הליך המינוי של דני חלוץ לתפקיד יושב ראש איגוד הכדורסל. בין השאר העבירו צביקה שרף, שאול אייזנברג, צביקה ליבר ואורנה אוסטפלד ביקורת כנגד שמעון מזרחי וראשי האיגוד.

צביקה שרף ראש סיעת עוז. מגד גוזני
המליץ לחלוץ לא להיכנס לתפקידו. צביקה שרף/מגד גוזני

צביקה ליבר הראשון שדיבר במסיבת העיתונאים והעביר ביקורת חריפה: "אמרתי שתחילת מינוי חלוץ החל בחטא ונגמר בפשע. אנחנו לא סתם זורקים מילים. הדרך שבה מונה חלוץ היא קלוקלת ביותר. ברגע שהוא הוכרז כיושב ראש האיגוד, בדקנו תקנונית אם הוא יכול להיות חבר הנהלה ויושב ראש. הדעה שלנו הייתה שמבחינה משפטית הוא לא יכול להיות. אחרי שהתקבלה עמדת רשם העמותות שבדק, סיעת עוז הייתה מוכנה ללכת צעד אחורה. הסכמנו לקבל את הדרישות שהוא הציג בפני איגוד הכדורסל".

ליבר הוסיף: "שמעון מזרחי הציג את מועמדותו, והבהיר שמולאו כל התנאים למינויו. לאחר הישיבה אחרי שהגיעו לאוזננו שמועות וחששות מהמהלך, הגשנו עתירה כדי שבית הדין העליון של האיגוד יקבע. בישיבה הזו ששם היו חייבים להציג את המסמכים נחשפו כל השקרים והרמאויות. מעולם מרכז הפועל לא מינה את חלוץ כמחליף לאיתן רוב והתברר לנו שהמכתבים שהם מסרו אלה לא המכתבים שהם נדרשו להגיש על פי רשם העמותות. אמרנו שהמכתב של יורם אורנשטיין לא חתום בחתימתו. אמרו לנו בזלזול ללכת למשטרה. בסיום הישיבה ערכנו בדיקות בסיוע עיתונאים, התברר לנו שאורנשטיין בכלל היה בחו"ל, מישהו זייף את חתימתו, וזה חלק אחד מהבעיה. הוגשה תלונה במשטרת ישראל על שימוש בחתימה מזויפת וגם תוכן המסמך שקרי".

נציג קבוצת ברק נתניה ציין כי "אף אחד לא יכול לקבל את המהלך הזה. ברגע שאדם כזה נבחר על ידי זיופים ותצהירי שקר, האדם הזה לא יקבל מנדט לפעול כנגד הדברים שאנחנו טוענים על התנהלות איגוד הכדורסל. חלוץ יכול היה לבדוק ולהגיד שהייתה תקלה במינוי. הוא מעודכן בהכול, אני בעצמי כתבתי לו, ואמרתי לו שיש דרך לא תקינה במינוי שלו. הוא לא בא ממקום תלוש מהמציאות. אני חושב שיש פה רשלנות כי לזהות חתימה זה תפקידו של עורך דין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
צביקה ליבר נציג ברק נתניה. מגד גוזני
"ברגע שאדם כזה נבחר על ידי זיופים ותצהירי שקר, האדם הזה לא יקבל מנדט לפעול כנגד הדברים שאנחנו טוענים על התנהלות איגוד הכדורסל". צביקה ליבר/מגד גוזני

ראש סיעת עוז, צביקה שרף, הצטרף לדברים ואמר: "אני קורא לדני חלוץ שיעמוד במה שהבטיח. חלוץ הבטיח שלא ייכנס לתפקידו עד שייגמרו כל ההליכים המשפטיים ועד שייגמרו כל הערעורים על דרך בחירתו. הגשנו עתירה לבית המשפט המחוזי, וחלוץ צריך להודיע שהוא מפסיק לכהן עד שכל ההליכים ייגמרו. יש כאלה שיגידו 'מה קרה', ו'אז מה אם חתמו בדיעבד?'. זה היעדר מינהל תקין וזה מה שגרם לדרדור איגוד הכדורסל. גם לפני הבחירות וגם אחרי אנחנו טענו וטוענים שצריך להיות מינהל תקין. עומד ממלא מקום יושב ראש איגוד הכדורסל שמעון מזרחי ואומר בפה מלא: 'כל המכתבים וכל הנוסחים הם כדת וכדין, כשרים וכשרים'. לא דובים ולא יער".

שרף הוסיף: "כנראה שלבית הדין אין הרהורי חרטה. האם דני חלוץ רוצה להיות יושב ראש עם חתימות כאלה? אני מקפיד על קלה כחמורה, וכך צריך לנהוג. זו רשלנות שמעורבת באי סדרים. אם יש אנשים שמוכנים לחיות עם זה...אם מר חלוץ שכבר שבוע בתפקידו מוקף באותם אנשים שאחראים לדרדור איגוד הכדורסל, הוא מתחיל ברגל שמאל".

מאז שנכנסו לאיגוד הכדורסל, בבחירות שנערכו באוגוסט 2012, מנהלים ב"עוז" מלחמה כנגד סיעת חמשת המרכזים, וגם בשל סיבה זאת החליט יושב הראש אבנר קופל להתפטר. בשבועות האחרונים מתנגדים ראשי הסיעה לכניסתו של יושב ראש איגוד הכדורסל החדש, דני חלוץ, והגישו מספר עתירות רב לבית הדין של איגוד הכדורסל, אך נדחו. כמו כן הגישו בעוז תלונה למשטרה בשל חשד לזיוף מסמכים של סיעת הפועל שבאמצעותם מונה חלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully