וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מרבאל הפחית בדרישות ויגיע להתרשמות

29.8.2013 / 14:00

הקבוצה הוציאה ויזה לבלם כדי לקדם עימו את המשא ומתן והוא ינחת הלילה. ההחלטה לגבי ז'ונס תידחה לאחרי המשחק בשבת

one

בבית"ר ירושלים עושים מאמצים גדולים להתחזק בבלם, ולאור בקשתו של המאמן אלי כהן חודשו המגעים עם הבלם הצרפתי של גנט רמי מרבאל. אמש (רביעי) הצטמצמו הפערים בין הצדדים ובית"ר הייתה מוכנה להגיש לו חוזה בעלות כוללת של כ-160 אלף יורו, הצעה שהשחקן לא פסל, והיום המועדון הוציא לו ויזה כדי להביאו מיידית לישראל להתרשמות קצרה ולחתימה. הבלם ינחת הלילה בישראל.

הבלם רמי מרבאל במדי גנט. GettyImages
יגשרו על הפערים? מרבאל/GettyImages

אם מרבאל יחזור בו, גם אנדרה פינטו הפורטוגלי ואיבן מילוסביץ הסרבי נמצאים בתמונה ואמורים להשיב על ההצעה הכספית שהוגשה להם. בבית"ר קיבלו המלצות על מרבאל משחקנים ששיחקו בבלגיה, ביניהם דור מלול ורמי גרשון וכמו כן השפה המשותפת שלו עם לנדרי מולמו נותנת לו עדיפות בשלב זה.

בבית"ר היו מרוצים מאוד מהעובדה שסאגת איציק כהן נפתרה והשחקן עבר היום בבקרת התקציבים ויהיה בסגל הקבוצה לשבת. "אחרי שגם עדן נחמני מתח שריר אתמול באימון יכולנו להגיע למשחק הזה כמעט ללא התקפה. בנגורה עדיין לא כשיר לפתוח והתוספת של איציק תעזור לנו מאוד", אמרו בבית"ר. כ-4,000 אוהדים צפויים ללוות את בית"ר למושבה בשבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בריאן ז'ונס, נבחן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
קשר אחורי זר יגיע במקומו? בריאן ז'ונס/ברני ארדוב

בנוגע לבריאן ז'ונס הברזילאי, סוכנו הברזילאי בא בדרישות חדשות לשכר גבוה יותר ולכן בשלב זה בבית"ר לוקחים כמה ימים לחשוב בשקט ולוקחים בחשבון גם את האופציה לצרף קשר אחורי זר במקומו. בכל מקרה, תקבל בית"ר החלטה סופית בתחילת השבוע הבא. ניר סביליה אמור לחתום על חוזהו במועדון עד לסוף השבוע ולהתחיל לעבוד כבר בשבוע הבא.

בעקבות היכולת הטובה של טל כחילה במשחק הפתיחה מול הפועל באר שבע, הבלם זומן לנבחרת הצעירה לקראת אזרבייג'אן.

(עדכון ראשון: 9:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully