וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: אברטון ניצלה, גם וילה וניוקאסל ועלו

אברטון נגררה להארכה מול סטיבנג' אך ניצחה 1:2, ניוקאסל התקשתה מול מורקאמב אך רשמה 0:2, וילה עברה את רות'רדם

אחרי שראו את קריסטל פאלאס מודחת אתמול, ואת ליברפול, פולהאם וסנדרלנד מתקשות במיוחד במסגרת הסיבוב השני של גביע הליגה, נכנסו הערב (רביעי) עוד קבוצות פרמייליג לסבב המשחקים, בתקווה לצאת ממנו בשלום. אז הדחה מפתיעה לא היתה, אבל הסתבכות אחת גדולה דווקא כן: אברטון נפלה לפיגור מוקדם בגודיסון פארק מול סטיבנג' מהליגה השלישית ונזקקה לשער של ג'רארד דאולפו כדי לשלוח את המשחק להארכה. שש דקות לפני שהשתיים הגיעו לפנדלים, כבש מרואן פלאיני את שער הניצחון.

שחקן אברטון מרואן פלאיני חוגג. Jon Super, AP
בדיוק בזמן. פלאיני/AP, Jon Super

מי שעשתה את העבודה ללא בעיות מיוחדות היא אסטון וילה, שגברה בווילה פארק 0:3 על רות'רדם. אנדראס ויימן העלה את המארחים ליתרון כבר אחרי 19 דקות, ובנטקה הוריד את קבוצתו אל חדרי ההלבשה עם יתרון כפול בדקה ה-40. בדקה ה-52 חתם פביאן דלף את תוצאת המשחק ושלח את וילה אל השלב הבא.

לעומתה, ניוקאסל דווקא התקשתה מאוד במשחק החוץ שלה מול מורקאמב מהליגה השלישית. דווקא כשהיה נדמה ששתי הקבוצות בדרכן הבטוחה להארכה ואולי לפנדלים, הגיע שער של שולה אמאובי, חמש דקות לסיום, ועמוק בתוך תוספת הזמן כבש גם אחיו, סמי אמאובי את השער שהעלה את ניוקאסל לסיבוב השלישי.

סטוק עלתה גם היא בקלות יחסית, כשנהנהתה משלושער נפלא של קנוויין ג'ונס בדרך ל-1:3 על וולסל, וקארדיף סיטי הוולשית גברה בחוץ 0:2 על אקרינגטון סטנלי 0:2, משערים של ניקי מיינארד ורודי גסטדה.

שולה אמאובי שחקן ניוקאסל. AP
ערב מוצלח למשפחת אמאובי. שולה חוגג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully