וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניל לנון: "זה ערב הכדורגל הגדול בחיי"

מנג'ר סלטיק התמוגג מהניצחון על קרגנדי ששלח את הסקוטים לשלב הבתים. אלגרי התפוצץ על העיתונאים: "אולי אתפטר מחר"

עם כל הכבוד למילאן, ריאל סוסיאדד או זניט, הערב (רביעי) הזה של הגומלין בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות היה שייך כולו לסלטיק. כזכור, האלופה הסקוטית הובכה במשחק הראשון שלה בחוץ מול שחטאר קרגנדי (2:0), אבל הערב הצליחה לתפוס את הכרטיס לשלב הבתים בשיניים, ברגע האחרון, כששער דרמטי של פורסט בדקה ה-90 קבע 0:3 לקבוצתו של ניל לנון.

מנג'ר סלטיק ניל לנון חוגג. GettyImages
לא היה מסוגל לעמוד בלחץ בסיום. לנון/GettyImages

"זה ערב הכדורגל הגדול בחיי", אמר בסיום ניל לנון, מאמן סלטיק, שאחרי השער השלישי רץ באמוק על הקווים והצטרף לחגיגות של שחקניו. "אני יודע שבעולם הכדורגל אין לזה משמעות, אבל עברנו תקופה קשה מאוד בשבועות האחרונים, ולצאת מהמצב שבו היינו - של משימה בלתי אפשרית - נותן תחושה עצומה של הקלה וגאווה. לא הייתי רוצה לעבור דבר כזה שוב". לנון נשאל האם הוא מעדיף לקבל קבוצות מסוימות בשלב הבתים: "מעולם לא פגשתי את ריאל מדריד אז זה יהיה נחמד לשחק מולם. גם מפגש מול קבוצה בריטית יהיה נחמד, אבל לא אכפת לי. אני רק מאושר שאנחנו נהיה בשלב הבתים שוב".

מסימיליאנו אלגרי מאמן מילאן. GettyImages
הוציע את כל העצבים שהיו לו על הכתבים. אלגרי/GettyImages

גם במילאן נשמו לרווחה הערב, לאחר שהקבוצה העפילה בפעם החמישית ברציפות לשלב הבתים, אבל היא עשתה זאת בסטייל, כשגברה 0:3 על פ.ס.וו איינדהובן, אחרי 1:1 במשחק בהולנד. "עברנו את שלב המוקדמות ונשחק בשלב הבתים, ככה שהערב השלמנו את הקאמבק שהתחלנו בליגה בחודש ינואר", אמר בסיום מנג'ר הרוסונרי, מאסימיליאנו אלגרי. "החבר'ה נלחמו קשה הערב. פ.ס.וו היא קבוצה טובה עם טכניקה נהדרת והתקשינו נגדם בפתיחה של המחצית השניה".

המנג'ר הוסיף: "היה קצת מתח ולחץ, אבל השחקנים שלי הגנו היטב ולא נתנו להם להגיע להרבה הזדמנויות". כשנשאל האם הוא עצמו היה לחוץ מהאפשרות שיפוטר במידה והקבוצה לא תעפיל לשלב הבתים, איבד אלגרי את קור הרוח: "כבר שנתיים אני שומע את זה, אז אולי מחר בבוקר אני פשוט אתפטר. אני אחשוב על זה הלילה", הוא ירה בכיוונם של העיתונאים.

"אני קצת עצבני הערב, כי אני קורא דברים שנכתבו בתקשורת, ואנשים צריכים להיות יותר אובייקטיבים. צריך להיות יותר כבוד לעבודה של בן אדם. אני כועס, מאוד כועס. למזלנו אנחנו מנצחים מדי פעם, והחבר'ה נותנים לי להנות קצת. אנשים מנסים להרגיז אותי מבחוץ, אבל זה לא עובד. מבפנים יש יחסים מצויינים עם היו"ר, השחקנים והמועדון. יש אנשים שאוהבים לכתוב זבל. אני רוצה להודות לאוהדים שעמדו לצידנו גם ברגעים הקשים".

שחקן מילאן קווין פרינס בואטנג חוגג שער. Claudio Villa, GettyImages
איפשר למנג'ר שלו לחגוג הערב. בואטנג/GettyImages, Claudio Villa

קבוצה נוספת שחגגה הערב היתה ריאל סוסיאדד, ששוב ניצחה את ליון 0:2 וסגרה את המפגש עם 0:4 נפלא. קרלוס ולה, שכבש שער בסלאלום נדיר ושוב הציג משחק מצוין, אמר בסיום: "זה היה לילה חלומי והיסטורי עבור המועדון ואני מאוד שמח להיות חלק ממנו. ליון ניסתה ללחוץ עלינו בפתיחה, אבל היינו רגועים וידענו שהשערים יבואו. החלום על העפלה לשלב הבתים גורם לך לתת את כל מה שיש לך".

צ'אבי פרייטו נשאל את מי היה רוצה לקבל בשלב הבתים, והשיב: "אני רוצה לשחק באולד טראפורד או נגד באיירן מינכן. אנחנו מאוד מרוצים מהניצחון, זה מפתיע שקבוצה כל כך צעירה לא הראתה כמעט שום לחץ או חולשה".

נשיא המועדון ז'וקין אפריבאי הוסיף: "זה ציון דרך עבורנו. השחקנים הללו מסוגלים לעשות הכל, וזה מגיע להם".

שחקני ריאל סוסיאדד חוגגים שער. רויטרס
לילה חלומי. סוסיאדד חוגגת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully