וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סמואל אטו חתם בצ'לסי לעונה אחת

החלוץ הקמרוני ישוב לשתף פעולה עם מוריניו, עמו זכה בליגת האלופות ב-2010 במדי אינטר: "זו לא היתה החלטה קשה"

לאחר שלא הצליחה לצרף את ויין רוני ממנצ'סטר יונייטד, התנחמה היום (חמישי) צ'לסי בהחתמת חלוץ חלופי: סמואל אטו, שבגיל 32 ישחק לראשונה בקריירה בפרמיירליג. בכך מושלם למעשה האיחוד בין החלוץ הקמרוני הוותיק וז'וזה מוריניו, ששיתפו פעולה בהצלחה רבה באינטר לקראת סיום העשור הקודם, ואף זכו בצוותא בליגת האלופות ב-2010. אטו חתם על חוזה לעונה אחת, שעל פי הערכות אמור לשלשל לכיסו כ-4 מיליון ליש"ט.

"אני שמח מאוד להיות כאן ונרגש להתחיל, אני רוצה לשחק הכי מהר שאפשר", אמר אטו. "זו לא היתה החלטה קשה. ראיתי את האיכויות שיש לצ'לסי והייתי שמח עם ז'וזה מוריניו בעבר, וכשההזדמנות הגיעה, הייתי מאושר לקפוץ עליה".

המאמן ז'וזה מוריניו לצד החלוץ סמואל אטו. Shaun Botterill, GettyImages
האיחוד הושלם. מוריניו ואטו/GettyImages, Shaun Botterill

את הפריצה הגדולה שלו עשה אטו בין השנים 2000 ו-2004 במדי מאיורקה. העונות הנהדרות סידרו לו מעבר לברצלונה, בשורותיה שיחק חמש עונות ורשם מספרים נפלאים של 108 שערים ב-145 משחקים. מהקטלאנים עבר החלוץ לשנתיים באינטר, ובקיץ 2011 חתם לשלוש שנים על חוזה עתק באנז'י מחאצ'קלה, שהוערך בכ-20 מיליון יורו לעונה. אלא שבחודשים האחרונים החלה נקלעה הקבוצה הרוסית לחובות שמאיימים על עתידה, ונאלצה למכור את מרבית כוכביה. אטו, שהיה מבוקש גם על ידי אינטר ומספר קבוצות נוספות באירופה, בחר בסופו של דבר בבלוז.

באנגליה טוענים כי בעקבות צירופו של החלוץ הקמרוני הוותיק, צ'לסי צפויה לוותר על דמבה בה. החלוץ הצרפתי מועמד לשוב לניוקאסל, ממנה הגיע לסטמפורד ברידג' באמצע העונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully