וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מאט לויסקי יחמיץ את אליפות אירופה

28.8.2013 / 14:24

כוכב נבחרת בלגיה, שמשחקת בבית הישראלי, סובל מקרע בשריר הירך הקדמי וינוח מספר שבועות. מוטולה בסגל פינלנד

יריבת נבחרת ישראל ביורובאסקט הקרוב, נבחרת בלגיה, ספגה היום (רביעי) מכה קשה בהכנות שלה לאליפות אירופה. הנבחרת, שהביסה את ישראל בשבוע שעבר במשחק אימון 59:77 ותשחק מול שחקניו של אריק שיבק במשחק הרביעי בטורניר שייצא לדרך בשבוע הבא, איבדה על פי דיווחים את כוכבה מאט לויסקי, שצפוי להחמיץ את האליפות. לויסקי עבר בדיקת MRI וכלי התקשורת בבלגיה מפרסמים שהתגלה לו קרע בשריר הירך הקדמי, מה שימנע ממנו לשחק בשבועות הקרובים והוא למעשה יחמיץ את האליפות.

שחקן מכללת הוואי מתיו לויסקי. Michael Conroy, AP
מכה לבלגיה. לויסקי/AP, Michael Conroy

לויסקי (28, 1.98) הגיע לבלגיה אחרי שנתיים באוניברסיטת הוואי, וקשר את גורלו במדינה. אחרי שנתיים מצוינת באאלסטאר, חתם הגארד במדי אוסטנד ושיחק בקבוצה במשך ארבע עונות, כשהוא נמצא בצמרת הקלעים של הליגה וכמו כן רשם הצגות באירופה. בקיץ החליטה אולימפיאקוס, אלופת אירופה, לצרף אותו לשורותיה. על פי הדיווחים השחקן לא צפוי להחמיץ את פתיחת העונה בליגה ביוון וביורוליג, כך שלפחות בקבוצתו יכולים להיות רגועים.

לויסקי הוא השחקן המוביל בסגל הנבחרת של אדי קסטילס. מאז פציעתו ספגו הבלגים שתי תבוסות, 77:53 נגד נבחרת טורקיה, ו-77:55 נגד נבחרת קרואטיה. היום יפגשו הבלגים את צ'כיה למשחק אימון נוסף. שחקנים בולטים נוספים בסגל הבלגי הם סם ואן רוסום, אקסל הארוול וג'ונתן טאבו.

* נבחרת פינלנד פרסמה היום את הסגל הסופי שלה לקראת אליפות אירופה, כשבפנים שם מפתיע יחסית - האנו מוטולה הותיק. הסנטר הפיני בן ה-37 משחק בשנים האחרונות בליגה המקומית וינסה לתרום מנסיונו לנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully