וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ טרם אישר את צירוף מחמוד עבאס

הצוות רוצה את הקשר, שירד משמעותית בדרישותיו, אך הבעלים מתלבט אם לעבות את הסגל. אבו ניל הושאל לאחי נצרת

one

בצוות המקצועי של הפועל חיפה ממתינים להחלטתו של הבעלים יואב כץ האם לאשר את חוזהו של הקשר מחמוד עבאס ולצרפו לקבוצה. עבאס, שמתאמן עם הקבוצה, נמצא בכושר טוב ובצוות המקצועי רוצים לצרפו לקבוצה, אלא שהבעלים עדיין לא החליט אם לעבות את הסגל בשחקן נוסף ובקבוצה מחכים כרגע להחלטתו. גורמים בהפועל חיפה אמרו שעבאס ירד משמעותית בדרישותיו ומעוניין מאוד לשחק בקבוצה, כך שהם מקווים שבסופו של דבר כץ יתרצה ועבאס יחתום בקבוצה.

מחמוד עבאס שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
רוצה ללבוש אדום. עבאס/אדריאן הרבשטיין

מי שעזב את הקבוצה באופן סופי הוא החלוץ אמיר אבו ניל, שהושאל לאחי נצרת מהליגה הלאומית. אבו ניל מיעט לשחק בשנתיים האחרונות בשל פציעה ברצועה הצולבת, ולמרות זאת הוחלט בחיפה להחתים אותו לעונה נוספת, אלא שכעת, לאחר שהשחקן הבין שהוא לא אמור לקבל יותר מדי דקות משחק הוא עזב בהשאלה לנצרת ובסיומה יהיה שחקן חופשי.

בעניין אחר, במועדון יערכו ביום שבת טקס מיוחד לכבוד עוזר המאמן אייל טרטצקי לרגל פרישתו ממשחק פעיל. כזכור, בסוף העונה הקודמת נשמעו ביקורות על כך שלא אורגן משחק פרידה לטרטצקי וזה נמנע בשל מאבקי ההישרדות של הקבוצה. במועדון החליטו לחלוק כבוד לטרטצקי ולפני המשחק הוא יקבל מגן הוקרה בטקס מיוחד עבורו. בחיפה חצו היום את רף 1,000 המנויים כשעד כה נמכרו 1,100 מנויים והצפי הוא שבמחזורים הקרובים יירכשו עוד כמה מאות מנויים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully