וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: פורסם לוח המשחקים לעונה הקרובה

העונה תצא לדרך ב-30/11, כאשר האלופה ת"א סייברס תפגוש את באר שבע. עוד בשבוע הפתיחה: דאבל הדר בירושלים

ליגת הפוטבול הישראלית נערכת לקראת עונת המשחקים החדשה והיום (רביעי) פורסם לוח משחקי הליגה, שמבטיחה להיות מלאת יצרים ומרתקת כמו בכל שנה.

בעיטת הפתיחה של העונה הסדירה תהיה ב-30 בנובמבר, אז תארח האלופה המכהנת, קבוצת תל אביב-יפו סייברס את באר שבע בלאק סווארם. שבוע הפתיחה ייספק גם דאבל הדר מעניין באצטדיון קראפט בירושלים, בחמישי בדצמבר (יום חמישי). ירושלים ליונס תפגוש את מורדי יהודה ומיד לאחר מכן, ירושלים קינגס לפתח תקוה טרופרס.

לאתר ליגת הפוטבול הישראלית

תל אביב סייברס חוגגים זכייה באליפות ה-IFL. מגד גוזני
עוד עונה יוצאת לדרך. שחקני הסייברס חוגגים אליפות בעונה שעברה/מגד גוזני

בשישי בדצמבר, עדיין בשבוע הפתיחה, הליגה תקיים לראשונה משחקים בשעה מקבילה, כאשר רחובות סילברבקס תגיע למשחק חוץ מול כוכבי הצפון ותל אביב פיונירס תארח את חיפה אנדרדוגס. רמת השרון האמרס תהיה הקבוצה האחרונה לפתוח את העונה כשתארח ב-12 בדצמבר את הליונס.

העונה הסדירה תימשך עד ל-22 במרץ ותורכב מעשרה משחקים לכל קבוצה. הסיבוב הראשון של הפלייאוף יתקיים בשבוע האחרון של מרץ, חצאי הגמר בתחילת אפריל וה"ישראל בול", משחק הגמר, ייערך רגע לפני חג הפסח, באמצע אפריל.

משחקי טרום העונה יצאו לדרך ב-14 בנובמבר עם דרבי צפוני בין האנדרדוגס לכוכבי הצפון ויסתיימו כעבור שבועיים בדיוק עם ה"חנוכה בול" המסורתי בין הקינגס למורדי יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully