וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: ליברפול וסנדרלנד ניצלו, פאלאס הודחה

ליברפול ניצחה בהארכה את נוטס קאונטי 2:4, סנדרלנד חזרה בקושי מול מילטון קינס, בריסטול סיטי הדיחה את קריסטל פאלאס

בזמן שבאירופה התמודדו מספר קבוצות על הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות, באנגליה שיחקו הערב (שלישי) את הסיבוב השני של גביע הליגה, וגם הפעם לא היתה חסרה דרמה, כשהקבוצות הקטנות ניסו להדהים את יריבותיהן הגדולות. הסיפור הגדול של הערב היה כמובן ליברפול, שכבר מצאה את עצמה ביתרון מבטיח (0:2) מול נוטס קאונטי מהליגה השלישית, אחרי שערים של רחים סטרלינג (4) ודניאל סטארידג' (29).

אלא שאז, כפי שקורה במפעלים הללו, החלה היריבה הקטנה לחזור לחיים, יואן ארקווין צימק בדקה ה-62 ואדם קומבס כבש את השיוויון בדקה ה-84 כדי לשלוח את המשחק להארכה. אם זה לא היה מספיק, הרי שליברפול נותרה בעשרה שחקנים, אחרי שקולו טורה נפצע אחרי שהקבוצה ערכה את כל מכסת החילופים שלה. אלא שמזלו של רודג'רס, שחקניו התעוררו בהארכה, סטארידג' כבש את השני שלו (105+4) וג'ורדן הנדרסון חתם את תוצאת המשחק עם מהלך נפלא בדקה ה-109, שהרגיע מעט את האוהדים באנפילד.

ראחים סטרלינג שחקן ליברפול. Laurence Griffiths, GettyImages
לא הלך קל כפי שחשבו. סטרלינג/GettyImages, Laurence Griffiths

ערב לא נוח עבר גם על פאולו די קאניו וסנדרלנד. מילטון קינס דונס מהליגה השלישית כבר הובילה 0:2 בדקה ה-78 והיתה בדרך להדחה מרשימה של היריבה מהפרמיירליג. פטריק באמפורד (7) ואיזאלה מקלוד (55) כבשו את השערים, ואז, בדקה ה-78, החל הקאמבק של החתולים השחורים. ג'וזי אלטידור צימק, קונור וויקאם (87 ו-89) הפך את התוצאה בצמד בזק ואדם ג'ונסון חתם 2:4 בתוספת הזמן.

גם לפולהאם היה לילה ארוך ומעייף מול ברטון אלביון הקטנטנה מהליגה הרביעית. אדל טרבאט העלה את הלונדונים ליתרון בדקה ה-36, אבל ג'ק דייר השווה בדקה ה-85 ושלח את המשחק להארכה. מייקל סימס כבר נתן את האות לחגיגות של אוהדי ברטון בדקה ה-101 של ההארכה, אבל שער של הוגו רודלגה בדקה ה-116 הביא את השתיים לקרב פנדלים. ג'ון ארנה ריסה כבש את הפנדל המכריע עבור הלונדונים, שחוזרים מותשים עם ניצחון לא פשוט, בדרך לסיבוב השלישי.

מאמן סנדרלנד פאולו די קאניו צוהל אחרי שער לזכות קבוצתו. רויטרס
יכול לנשום לרווחה. די קאניו/רויטרס

קריסטל פאלאס חוותה את ההשפלה התורנית של הדחה מוקדמת, כשהפסידה 2:1 לבריסטול סיטי מהליגה השלישית. ג'יי עמנואל תומס (59) וסקוט וואגסטאף (71) העלו את האנדרדוגית ל-0:2 מפתיע, אואן גרבאן רק צימק בדקה ה-90. פאלאס ממשיכה את פתיחת העונה העגומה שלה, אחרי שגם בליגה עדיין לא צברה נקודה בשני המשחקים ששיחקה עד כה.

נוריץ', שעדיין לא ניצחה בליגה העונה (תיקו והפסד), ניצחה 3:6 את בארי. מרטין אולסון פתח את הערב בדקה ה-23, אנתוני פילקינגטון הכפיל שמונה דקות לאחר מכן. בדקה ה-52 יוהאן אלמאנדר עשה 0:3, לפני שאנטון פורסטר (72) צימק זמנית ל-3:1. אלמאנדר, שוב, עשה 1:4 בדקה ה-75, ו-וויליאם אדג'נגואלה שוב צימק, 4:2, בדקה ה-79. לירוי פר ההולנדי התכבד בשער בכורה במדי נוריץ' בדקה ה-84, בדרך ל-2:5 וסטיבן וויטאקר העלה ל-2:6 בדקה ה-90. בתוספת הזמן צימק ג'סי ריינדורף ל-6:3.

איאן הולוואי מאמן קריסטל פאלאס. Mike Hewitt, GettyImages
לא מאמין שזה קרה לו. הולוויי/GettyImages, Mike Hewitt

תוצאות נוספות:

ברנסלי - סאות'המפטון 5:1
ברנלי - פרסטון 0:2
קרלייל יונייטד - לסטר 5:2
דרבי - ברנטפורד 0:5
דונקסטר רוברס - לידס 3:1
פטרבורו - רדינג 0:6
ק.פ.ר - סווינדון טאון 2:0
ווסטהאם - צ'לנטהאם 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully