וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "נצטרך לעבוד קשה בכדי להעמיד קבוצה ראויה"

גלבוע/גליל פתחה את אימוניה באולם בגן נר והמאמן כבר מתחיל לעבוד. הקפטן החדש, שמחון: "מאמינים שתהיה עונה טובה"

הפועל גלבוע גליל ערכה הערב (שלישי) את אימון הבכורה לקראת עונת 2013/14 תחת המאמן שרון דרוקר ועם לא מעט פרצופים חדשים על הפרקט בגן נר. בקבוצה עדיין עושים מאמצים על מנת לצרף שחקן גבוה זר נוסף על מנת להשלים את הסגל ולרשום עונה טובה נוספת בליגת העל ובליגה הבלקנית, בה זכו בשנתיים האחרונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרבה פרצופים חדשים. שחקני גלבוע/גליל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"התרגשות ודריכות לקראת עונה החדשה, מסע חדש", התייחס דרוקר למשימה שעומדת לפניו, "נצטרך לעבוד קשה, להכיר, ולהתחבר כדי להעמיד קבוצה ראויה". מי שישמש כקפטן הקבוצה במקומו של דגן יבזורי שעזב למכבי חיפה הוא עמית שמחון, שפותח את עונתו השנייה בגן נר: "התרגשות גדולה, הרבה פרצופים חדשים. זה כיף גדול לחזור לפרקט, מקווים ומאמינים שתהיה עונה טובה יש באוויר תחושה של משהו חדש וטוב".

הסגל של הקבוצה כולל את הזרים ג'ראלד רובינסון וריק ג'קסון, שכבר נחתו והתאמנו, ואת אדריאן בנקס שחתם אתמול וינחת בשלב מאוחר יותר. מלבד הקפטן, עמית שמחון מונה הסגל הישראלי של שרון דרוקר את המתאזרחים סטו דגלאס וטוני יאנגר את הגארדים נמרוד טישמן, חואקין שוכמן והפורוורד אנטון שוטבין. במהלך ההכנה לעונה תצא הקבוצה לאחר ראש השנה למחנה אימונים בכפר בלום ובהמשך למחנה נוסף בפולין.

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
מסע חדש. דרוקר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully