וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע האיגוד: מכבי תל אביב עלתה חצי הגמר

הצהובים לא התקשו כלל ודרסו את חולון 23:40 בדרך לשלב הבא, שם מחכה להם קרית מוצקין, שהפתיעה את מכבי ראשל"צ

מכבי תל אביב העפילה הערב (שלישי) לחצי גמר גביע איגוד השופטים, כשניצחה את מ.כ חולון 23:40. בחצי הגמר תתארח מכבי תל אביב במגרשה של קרית מוצקין, שהפתיעה אמש את מכבי ראשון לציון והדיחה אותה. בחצי הגמר השני ייפגשו הפועל ראשון לציון ובני הרצליה, מה שמאפשר שיחזור הגמר מהעונה שעברה ומפגש ראשון ומוקדם מהצפוי של בויאן בוטוליה, כוכב הכדוריד הסרבי שעבר הקיץ מהאלופה, הפועל ראשון לציון למכבי תל אביב.

הצהובים אף סגרו את סוגיית האולם הביתי שבו יארחו את שני המשחקים מול לובצ'ן ממונטנגרו בגביע אירופה. לאחר שהאיגוד האירופי לא אישר את האולם בהדר יוסף, תקיים מכבי תל אביב את שני המשחקים ב-16 וב-17 בספטמבר בבית מכבי בראשון לציון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך לשיחזור הגמר? דבדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום השתתפו שחקני נבחרת העתודה של ישראל באיסוף ואריזת מוצרי מזון לקראת ראש השנה. סמלי, שהכדוריד הושיט יד לצד עמותת "יד ביד" בראשות הרב גלויברמן, המכינה מנות לנזקקים ומחלקת אותם לקראת החג. הפעילות שהחלה היום תימשך גם בחלוקה עצמה ביום ראשון. במקביל, הוחלט לחבור ל"אילן ספיבק רמת גן", לעזרה לילדים מוגבלים וקשיי יום בפעילות ספורטיבית המתאימה לצרכיהם. בנוסף, גם לשירות בתי הסוהר בפרויקט של הפעלת פעילות ספורטיביות לאסירים.

"התרומה המשותפת של כל שחקני הנבחרת למען הכלל תתרום להעלאת המודעות העצמית של כל אחד ואחד לטובת הגאווה הלאומית במעשים ולא רק בדיבורים", אמרו הפרויקטור של הנבחרת רפי קוט והאחראי על הנבחרות הצעירות, שחר הבר. "השחקנים יבינו שלא כל דבר בחיים הוא מובן מאליו, יפגשו עולמות ומסגרות שהם אינם מכירים ויעזרו לכלל להתגבר ולחלוף מעל משוכות קשות. הפעילויות הללו יגבשו את הנבחרת ליחידה אחת, התורמת יחדיו לכלל במדינת ישראל היכן שזקוקים להם ובכל התחומים".

במעבר לפן המקצועי – הוועדה המקצועית באיגוד בראשות רון קוגמן הובילה מהלך של שילוב פעילות נבחרת העתודה יחד עם קבוצות ליגת ווינר בעונה הקרובה. במסגרת ההכנות למוקדמות אליפות אירופה 2014, כל קבוצה תשחק פעם אחת במשך העונה, במשחקים שייערכו בימי שלישי, מול נבחרת העתודה. סדרת המשחקים תחל כבר ב-24 בספטמבר שהעתודה תשחק מול א.כ נס ציונה, ובהמשך מול כל אחת מ-11 הקבוצות הנוספות בליגה הבכירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תורמים לזולת. שחקני העתודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully