וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: השוער קיבל כרטיס אדום והציל אדם ממוות

בן סקוט, שוערה של סטוקברידג' החובבנית ואח במקצועו, הורחק, וכשירד מהדשא סייע בהחייאת אוהד שקיבל התקף לב

בדרך כלל בכדורגל, כרטיס אדום הוא חדשות רעות. אלא שלעיתים, כרטיסים אדומים יכולים להציל חיים - כך הוכיח בשם בן סקוט, שוער אנגלי בן 29. סקוט, המשחק בקבוצת סטוקברידג' פארק החובבנית ובעבר אף שיחק בשורות שפילד יונייטד, הגיע עם קבוצתו למשחק חוץ מול קבוצת לין טאון. בדקה ה-90 הוא ספג כרטיס אדום לאחר משחק מסוכן, וכבר עשה את דרכו אל חדרי ההלבשה, אלא שאז משהו קרה. "התחלתי לרדת מהמגרש, וקיבלתי קצת קללות מהקהל כפי שקורה, כשלפתע ילדה קטנה רצה מולי", סיפר סקוט. "היא אמרה- 'מישהו מת'. אז רצתי אחריה אל הקהל והגעתי אל האדם שהיה על הרצפה, שסבל מהתקף לב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרגע המכריע שהוביל להצלת האוהד. סקוט מקבל כרטיס אדום/מערכת וואלה!, צילום מסך

למזלו של האוהד בן ה-70, שכבר איבד את הדופק, סקוט הוא אח במקצועו. כפי שסיפר דין קפרטי, מראשי הקבוצה, שסייע לייצב את מצבו של האוהד. "זה היה מטורף. סקוט מצא את הדופק של האוהד, בעוד אני רצתי להביא דפיברילטור וחמצן. האוהד למעשה כבר מת, אבל סקוט והפרמדיקים עזרו להחזיר אותו לחיים". קפרטי הוסיף על השוער שלו: "הוא הליצן בחבורה, ויקיר האוהדים. למרבה המזל, הוא תמיד שם לעזור, על ומחוץ למגרש".

אגב, אם תהיתם, המשחק עצמו הסתיים בתיקו 3:3, אבל עבור סקוט, שהפך לגיבור בבריטניה, מדובר היה בניצחון גדול. "זה ללא ספק מכניס דברים לפרספקטיבה", אמר השוער. "פתאום אתה מבין שכדורגל הוא רק משחק".

  • עוד באותו נושא:
  • בן סקוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully