וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: ליאונל מסי יהיה בסגל לסופרקופה

הכוכב שנפצע במשחק במשחק הראשון עשוי לפתוח בגומלין (ד', 00:00, ספורט1). סימאונה: "רוצה שמסי וניימאר ישחקו"

אחרי 1:1 בויסנטה קלדרון, הסופרקאפ הספרדי יוכרע מחר (רביעי, 00:00, ספורט 1) כשברצלונה תארח את אתלטיקו מדריד במשחק הגומלין, בו המנצחת תזכה בתואר הראשון לעונת 2013/14. תיקו של 0:0 יסדר לקטלאנים את הזכיה, בשל שער החוץ שהבקיע ניימאר בשבוע שעבר. הסיפור הגדול בשורות האלופה הספרדית ממשיך להיות ליאונל מסי כמובן, שנפצע במשחק הראשון ונראה שרק לקראת שריקת הפתיחה לגומלין יוחלט בברצלונה האם לפתוח איתו בהרכב או לא. כרגע, הכיוון חיובי: חרארדו מרטינו בחר לכלול את הארגנטינאי בסגל.

ליאונל מסי בסופרקופה הספרדי. AP
חדשות טובות לאוהדי ברצלונה. מסי/AP

"מסי בסדר, הוא התאמן כמו שצריך", אמר מרטינו, "הוא התאמן אפילו חזק יותר, עם השחקנים ששיחקו פחות במשחק האחרון". המאמן נשאל האם יעניק את חולצת ההרכב לניימאר, והשיב: "המצב נותר כשם שהיה. הוא יהיה מוכן למשחק, אבל מחר אחליט האם יפתח". מרטינו אף התבקש לתת את דעתו לשמועות על כך שברצלונה תצרף חלוץ נוסף, ואמר: "אנחנו שמחים מהסגל שיש פה מהיום הראשון של האימון. אם נראה שנצטרך חיזוק, תמיד יש את חלון ההעברות של החורף".

בצד השני, מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה הפתיע כשאמר: "אני רוצה לשחק מול מסי וניימאר בשביל ההופעה. אנחנו לא נשנה שום דבר, המפגש אמנם פתוח אבל במגרש שלהם ברור שהם פייבוריטים". הקולצ'ונרוס מגיעים בהרכב מלא ובכושר נפלא, אחרי ה-0:5 האדיר על ראיו ואייקנו בליגה, כשדייגו קוסטה כבש פעמיים. אתלטיקו לא ניצחה בקאמפ נואו מאז עונת 2005/06, ובתולדותיה זכיה אחת בלבד בסופרקאפ הספרדי (בעונת 1984/85).

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. juan manuel serrano arce, AP
רוצה לשחק מול מסי וניימאר. סימאונה/AP, juan manuel serrano arce

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully