וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הספורט השיג מימון ל-30 מאמנים אולימפיים

במסגרת התכנית החדשה ימומן שכרם של מאמנים בענפים אולימפיים כחלק מההכנות לאולימפיאדת ריו 2016. השרה: "תוספת שתאפשר את קיומם של פרויקטים בספורט"

במסגרת ההסכם התקציבי שנחתם מול משרד האוצר, משרד הספורט בראשות השרה לבנת יקבל תוספת תקציבית משמעותית לטובת פרוייקטים ייחודיים בתחום הספורט. כעת, לאחר אישורו של תקציב המדינה, יחל משרד הספורט לקדם את הפרויקטים הללו וליישמם כמתוכנן.

בין היתר הושג אישור לתכנית מאמנים ייחודית דו–שנתית בהיקף של 10 מיליון שקלים למימון שכרם של מאמנים בענפים האולימפיים בארץ. התכנית החדשנית להעסקת המאמנים צפויה לסייע לאיגודי הספורט לממן את שכרם של כ-30 מאמנים לאומיים בהיקף של משרה מלאה, כך שיוכלו להתרכז בספורט, באימון הספורטאים ובהכנתם לאולימפיאדת ריו 2016, מבלי לדאוג לחפש מקורות נוספים להשלמת הכנסה. השכר יינתן למאמנים, שיעמדו בקריטריונים, שנקבעו על ידי ועדה מקצועית.

לימור לבנת, אולפן וואלה יום הבחירות, ינואר 2013. מגד גוזני
מתכוננת היטב לריו. השרה לימור לבנת/מגד גוזני

על פי התוכנית יסייע משרד הספורט בהעסקת המאמנים על בסיס חוזה שנתי עם אופציה להארכת התקופה למחזור אולימפי שלם. זאת, על פי החלטת האיגוד והמלצת היחידה לספורט הישגי. לכל מאמן יקבעו מטרות ויעדים, מדדי ביצוע על ידי האיגוד ובאישור היחידה לספורט הישגי, אשר על פיהם תוערך עבודתו מעת לעת על ידי האיגוד והיחידה. כל זאת, כאמור, בכדי שהמאמן הלאומי לא יעבוד בעבודה נוספת ויתמקד בעבודה עם הנבחרת הלאומית ויעמוד לרשות האיגוד במשימות נוספות ככל שיקבעו בהסכמת היחידה לספורט הישגי.

כמו כן, יוגדל תקציב "סל הספורט" ב–250 רשויות מקומיות ברחבי הארץ בגובה של 10 מיליון שקלים לשנתיים, כך שבשנים 2013 ו–2014 יגדל התקציב מ–25 מיליון שקלים לכ–30 מיליון שקלים לשנה וסכום התמיכה הבסיסי לכל רשות יגדל מ–20 אלף שקלים לסכומים שינועו בין 30 ל-40 אלף שקלים.

בנוסף, במסגרת תקציב "סל הספורט", תגדל משמעותית תמיכת משרד הספורט ב–120 מרכזי ספורט למצוינות בישובים ברחבי הארץ: במרכזי ספורט אלה מאמן צוות מקצועי בכיר ספורטאים עד גיל 15 מאגודות ספורט שונות באימונים ייחודיים, במטרה להכשירם לרמת מצוינות גבוהה בענפי ספורט שונים. הספורטאים שיוכשרו מיועדים להצטרף לפעילות ספורט תחרותית באגודת ספורט ביישובם או באזור.

השרה לבנת אמרה: "תוספת תקציבית משמעותית זו של עשרות מיליוני שקלים תאפשר את קידומם וביצועם של פרויקטים בתחום הספורט, להם תרומה מכרעת הן לענפים האולימפיים בישראל והן לחיזוק תרבות הספורט והפנאי במאות רשויות ברחבי הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully